Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Planning, coördinatie en ondersteuning
Postadres: Koning Albert II laan 20 bus 4,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Planning, coördinatie en ondersteuning
Tel: +32 25537921
E-mail: planning.coordinatie@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://wegenenverkeer.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421844
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van asfalt tijdens de winterperiode. Referentienummer: AWV O-Vl-PCO/INV/2021/1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233120
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Ter beschikking houden van een asfaltcentrale voor het produceren van asfaltmengsels, het leveren en plaatsen van bitumineuze overlagingen tijdens de winterperiode.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Provincies West- en Oost-Vlaanderen. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23, BE25
II.2.4. Beschrijving
werken uit te voeren op de autosnelwegen en gewestwegen in de provincies West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen.
II.2.7. Looptijd
121 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Provincies Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21, BE22, BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant.
II.2.4. Beschrijving
werken uit te voeren op de autosnelwegen en gewestwegen in de provincies Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant.
II.2.7. Looptijd
121 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Eventuele minimumeisen:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse 4
Categorie: C5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-07 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-07
Plaatselijke tijd: 10:30
Adres: Koningin Maria Hendrikaplein 70 bus 81, 9000 Gent. Lokaal : VAC – 17e verdiep - “De Sterre”
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn : 121 kalenderdagen. Uitvoeringsperiode: 1 december 2021 tot en met 31 maart 2022Elektronisch inschrijven is verplicht.Bestek en eventuele bijlagen enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Planning, coördinatie en ondersteuning
Koning Albert II laan 20 bus 4, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-03