Fluvius System Operator Cv, Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle, Werkende In Opdracht En Voor Rekening

Inrichten utilitaire voertuigen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Fluvius System Operator cv, Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle, werkende in opdracht en voor rekening van Fluvius Antwerpen, Fluvius Limburg, Gaselwest, Imewo, Fluvius West, Intergem, Iveka, Iverlek, PBE, Riobra en Sibelgas die allen als aanbesteder voor de opdracht dienen te worden beschouwd.
Postadres: Brusselsesteenweg 199,BE-9090 MELLE
Contactpersoon: Filip Van Dorpe
Tel: +32 92634844
E-mail: filip.vandorpe@fluvius.be
Internetadres(sen): www.fluvius.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421155


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Inrichten utilitaire voertuigen 
Referentienummer: Fluvius-FLU21D005-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Dit aankoopdossier betreft het inrichten van de dienstvoertuigen, aangepast aan de vereisten van de job: meubilair, verlichting, signalisatie, omvormers, generatoren, aanpassing elektrische installatie, eindafwerking, EHBO-kit, hygiënekit, enz., alsook het voorzien van de visuele identiteit van de voertuigen. Ook het naleveren van hulpmaterialen uit een catalogus zit mee vervat in de opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Inrichting utilitair voertuig type personen wagen en kleine bestelwagen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Betreft het inrichten van personenwagens (type A) en kleine bestelwagens (type C en D). 
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Inrichting utilitair voertuig type middelgrote bestelwagen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Betreft het inrichten van middelgrote bestelwagens (type E). 
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Inrichting utilitair voertuig type grote bestelwagen en compacte liftwagen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Betreft het inrichten van grote bestelwagens (type H) en compacte liftwagens. 
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 4

II.2.1. Benaming
Inrichting utilitair voertuig type chassis cabine met gesloten laadbak 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Betreft het inrichten van voertuigen chassis cabine met gesloten laadbak (type J, K en L). 
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Perceel 1: Een overzicht van minstens 2 referenties met een verklaring van grote tevredenheid per referentieklant waarbij in totaal 240 vergelijkbare inrichtingen werden gerealiseerd sinds 2019. Met een vergelijkbare inrichting wordt bedoeld een inrichting bevattende de combinaties van minstens 3 van de volgende uitrusting: meubilair, verlichting, signalisatie, omvormers/generatoren, visuele identiteit; - Perceel 2: Een overzicht van minstens 2 referenties met een verklaring van grote tevredenheid per referentieklant waarbij in totaal 120 vergelijkbare inrichtingen werden gerealiseerd sinds 2019. Met een vergelijkbare inrichting wordt bedoeld een inrichting bevattende de combinaties van minstens 3 van de volgende uitrusting: meubilair, verlichting, signalisatie, omvormers/generatoren, visuele identiteit;- Perceel 3: Een overzicht van minstens 2 referenties met een verklaring van grote tevredenheid per referentieklant waarbij in totaal 50 vergelijkbare inrichtingen werden gerealiseerd sinds 2019. Met een vergelijkbare inrichting wordt bedoeld een inrichting bevattende de combinaties van minstens 3 van de volgende uitrusting: meubilair, verlichting, signalisatie, omvormers/generatoren, visuele identiteit;- Perceel 4: Een overzicht van minstens 2 referenties met een verklaring van grote tevredenheid per referentieklant waarbij in totaal 50 vergelijkbare inrichtingen werden gerealiseerd sinds 2019. Met een vergelijkbare inrichting wordt bedoeld een inrichting bevattende de combinaties van minstens 3 van de volgende uitrusting: meubilair, verlichting, signalisatie, omvormers/generatoren, visuele identiteit.Toevoegen als bijlage 4.De inschrijver geeft in de vragenlijst (bijlage 1) aan op welke percelen hij wenst in te schrijven. Indien een inschrijver wenst in te schrijven op meer dan 1 perceel mogen dezelfde referenties gebruikt worden.Bij toewijzing van de opdracht zal rekening worden gehouden met cumul van de opgegeven unieke vergelijkbare inrichtingen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen moeten elektronisch worden overgelegd via de e-Tendering internetsite: https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de wettelijke voorwaarden.Meer informatie kan worden bekomen op de website: http://www.publicprocurement.be of via de e-ProcurementHelpdesk op het nummer +32 027905200.De limietdatum en het limiet uur zijn vermeld in de aankondiging van opdracht.Elke andere vorm van verzending (bv. telefax, mail, afgeven aan het onthaal, enz.) zal leiden tot een verwerpingvan de aanvraag tot deelneming van de inschrijver.De aanbesteder adviseert u om uw kandidatuur minstens één dag voor het verstrijken van de limietdatum enhet limiet uur van indiening op te laden en elektronisch te ondertekenen in e-Tendering. Dit om te voorkomen, bijeventuele problemen, dat uw kandidatuur niet voor het verstrijken van de deadline in ons bezit is.Wij garanderen u dat uw kandidatuur in e-Tendering strikt confidentieel is en de inhoud van uw kandidatuur pasgeraadpleegd kan worden na opening van het dossier door de aanbesteder.Het e-Tendering systeem laat de opening van het dossier pas toe na het verstrijken van de limietdatum en hetlimiet uur van indieningDe kandidatuurstelling bestaat uit alle documenten zoals opgesomd onder punt III.1) Voorwaarden.Voor deelneming en in de bijgevoegde vragenlijst (bijlage 1). Een volledig ingevulde vragenlijst met aanduidingvan de percelen waarvoor kandidaatstelling dient de kandidatuur te vergezellen.Gelieve alle bijlagen die deel uitmaken van de kandidatuurstelling op te laden zoals opgegeven in desamenvatting van de bijlagen van de vragenlijst.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-30

Annonces similaires du BDA :