Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 GENT
Contactpersoon: Dorine Hantson
Tel: +32 92425759
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=420266
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanstellen van een aannemer voor de omgevingsaanleg van het jeugdcentrum te Diegem (Machelen) Referentienummer: TMVW-SPORT-120-20-004 BIS-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45236110
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De gemeente Machelen wenst het jeugdcentrum Diegem en de omliggende sportsite, gelegen aan de Kosterstraat 70, 1831 Machelen, uit te breiden tot een uniek en aantrekkelijk sportpark met een regionaal karakter. De uitvoering ervan werd opgedeeld in twee deelprojecten. Deelproject 1 omvat de uitbreiding en renovatie van de bestaande gebouwen/accommodatie. Hiervoor werd reeds een aannemer aangesteld en de werkzaamheden maken bijgevolg geen deel uit van de scope van deze opdracht.
Deze opdracht (deelproject 2) betreft het aanstellen van een aannemer specifiek voor de omgevingsaanleg van de site met o.a. de aanleg van kunstgras voetbalvelden (FIFA Quality), een buitenfitness en speeltoestellen, een (nieuwe) zandbak voor de cross, verlichting, parking, wegenis en openbaar groen.
Gedurende de waarborgperiode (2 jaar) zal de aannemer tevens instaan voor het onderhoud van het openbaar groen en de kunstgrasterreinen.
De toewijzing van de opdracht wordt voorzien half december 2021.
De vooropgestelde maximale totale uitvoeringstermijn van deze opdracht is vastgesteld op 150 werkdagen. Deze totale uitvoeringstermijn is de termijn vanaf de datum zoals vermeld in het bevel van aanvang t.e.m. voorlopige oplevering.
Vermoedelijke startdatum: januari 2022.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-30
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
ERRATUM 30.08.2021
Volgende documenten werden toegevoegd:
- DEEL 3 - SPORT-120-20-004 BIS - technische bepalingen_erratum 21.08.30.pdf;
- DEEL 5 - SPORT-120-20-004 BIS - samenvattende opmeting_erratum 21.08.30.xslx;
- DEEL 7 - BIJLAGE 8 - camera-inspectie verslag riolering.pdf.
In de technische bepalingen en meetstaat werd een aanpassing doorgevoerd m.b.t. post 53 b (herstellen van beschadigde PVC-buis d 160mm, incl. controleput). Deze aanpassingen werden telkens geel gefluoriceerd.
Voor meer informatie m.b.t. deze post wordt tevens verwezen naar BIJLAGE 8 – camera-inspectieverslag riolering.pdf. Op basis van dit verslag wordt gevraagd om de volledige afvoer incl. controleput te vervangen.
Gezien de bestandsgrootte, konden de bijhorende camerabeelden niet worden opgeladen op het e-notificationplatform. Deze kunnen desgewenst worden aangevraagd per e-mail via aankoop@farys.be.
Tevens wordt het facultatieve karakter van het plaatsbezoek verduidelijkt; het plaatsbezoek is m.a.w. niet verplicht. Echter, er wordt nogmaals op gewezen dat elke inschrijver wordt geacht:
- volledig op de hoogte te zijn van de scope van de opdracht en de toestand ter plaatse;
- op basis van zijn eigen vaststellingen de bij het bestek gevoegde informatie en documenten te hebben nagezien;
- zijn offerte te hebben opgemaakt op basis van de eigen vaststellingen, opmetingen en bekomen informatie.
M.a.w. de aannemer wordt geacht het bedrag van zijn offerte vastgesteld te hebben na de toestand ter plekke en de documenten grondig bestudeerd te hebben, derwijze dat hij volledig ingelicht is over alle uit te voeren werken, erkende stortplaatsen, opslagplaatsen, …, samengevat van al de verbintenissen van alle aard die hem zijn opgelegd tot het uitvoeren van de opdracht. Alle bijkomende leveringen en werken die niet uitdrukkelijk omschreven zijn, doch nodig om de opdracht volledig te kunnen voltooien, zijn te zijnen laste en begrepen in zijn prijzen.
Tenslotte verwachten wij uw offerte nog steeds uiterlijk op vrijdag 17 september 2021 voor 10u00.