Stad Beringen

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor het leveren van dranken aan verschillende diensten van stad en OCMW Beringen voor een periode van 4 jaar



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Beringen
Postadres: Mijnschoolstraat 88,BE-3580 Beringen
Contactpersoon: Mevrouw Krisja Boons
Tel: +32 11430326
Fax: +32 11434658
E-mail: krisja.boons@beringen.be
Internetadres(sen): www.beringen.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Dienst jeugd & sport
Postadres: Mijnschoolstraat 88,BE-3580 Beringen
Contactpersoon: De heer Luc Schoofs
Tel: +32 11430328
Fax: +32 11434659
E-mail: luc.schoofs@beringen.be
Internetadres(sen): www.beringen.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor het leveren van dranken aan verschillende diensten van stad en OCMW Beringen voor een periode van 4 jaar 
Referentienummer: L2021bkr850
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15900000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties grondgebied Beringen, 3580 Beringen
II.2.4. Beschrijving
In een aantal locaties binnen Stad en OCMW Beringen worden dranken geserveerd. Het gaat hier ook over locaties in eigen beheer en uitbating van verenigingen die ook actief zijn in het organiseren van evenementen, waarvoor er dikwijls nood is aan bijkomende ondersteuning (mobiele tapinstallaties, bijkomende tafels en stoelen edm.).  Het betreft zowel alcoholische als om niet-alcoholische dranken die geschonken worden.  Het stadsbestuur wenst over te gaan tot de aanstelling van een leverancier voor het leveren van dranken en de noodzakelijke standaard toebehoren voor permanent gebruik (o.a. glazen, flesopeners, dienbladen, bierviltjes, koelkasten en andere toogattributen) in de volgende gebouwen: STAD: Sporthal Paal Parkstraat 44 3583 Beringen Sporthal Koersel Sportlaan 20 3582 Beringen Sporthal Beverlo Beverpad 15 3581 Beringen Sporthal Spectrumcollege Bogaardsveld 13 3580 Beringen Kantine Mijnstadion Stadionlaan 1  3583 Beringen Petanque Korspel Stalsesteenweg 69 3581 Beringen Buurthuis De Kardijk Burgemeester Heymansplein 14 3580 Beringen Stedelijke Feestzaal Cor Klarinetstraat 27 3582 Beringen Stedelijk Administratief Centrum (SAC) Collegestraat 1 3580 Beringen OCMW: WZC Corsala Pater Bellinkxstraat 38-40 3582 Beringen Dienstencentrum De Klitsberg Klitsbergwijk 29 3583 Beringen Kinderdagverblijf Bambi Klitsbergwijk 13 3583 Beringen De opsomming van locaties is niet-limitatief. Bijkomende locaties kunnen in de toekomst toegevoegd worden aan de overeenkomst tegen dezelfde voorwaarden. Deze bijkomende locaties zullen steeds gelegen zijn op het grondgebied Beringen en zijn steeds gelinkt aan de stad of het OCMW Beringen! Uitzonderlijke leveringen op andere locaties binnen de stad in het kader van allerhande evenementen, recepties en/of activiteiten dienen ook mogelijk te zijn.  De inschrijver wordt geacht door het indienen van zijn offerte de toestand ter plaatse te kennen. (een bezoek ter plaatse is mogelijk mits tijdige aanvraag voor een afspraak). 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.De aanbestedende overheid zal daarnaast zelf via elektronische weg de volgende noodzakelijke documenten opvragen om de uitsluitingsgronden na te gaan:- RSZ-attest inzake sociale schulden- Attest inzake fiscale schulden- KBO-attest inzake juridische situatie- BTW-attest

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een omstandige bankverklaring, afgeleverd door een gekende bankinstelling met zetel in de Europese Unie, waaruit blijkt dat de financiële mogelijkheden van de opdrachtnemer van die aard zijn dat hij de opdracht financieel tot een goed einde kan brengen, dient bij de prijsofferte gevoegd.2. Een verklaring omtrent de omzet van de hoofdinschrijver en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen.
Eventuele minimumeisen:
1. Omstandige bankverklesing
2. Zijn of haar jaaromzet dient minimaal gelijk te zijn aan 3 keer de geraamde waarde van de overheidsopdracht.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.2. Overzichtslijst van beschikbare materialen en installaties die de inschrijver ter beschikking stelt bij de organisatie van evenementen.

Eventuele minimumeisen:
1. 3 referenties telkens gestaafd met een getuigschrift van goede uitvoering met vermelding van opdrachtgever, voorwerp en aanvangsdatum. De inschrijver moet bij elke referentie reeds minstens 2 jaar aan één stuk hebben geleverd aan de desbetreffende opdrachtgever.
2. Duidelijke vermelding welke materialen ter beschikking zijn en welke aantallen per type.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-20 10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-10-01
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-25


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-20

Annonces similaires du BDA :