Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: H.-Hartziekenhuis Lier
Postadres: Mechelsestraat 24,BE-2500 Lier
Contactpersoon: Wendy Blankert
Tel: +32 470191317
E-mail: wendy.blankert@heilighartlier.be
Internetadres(sen): www.heilighartlier.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=417986
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AANSTELLING CONCESSIEHOUDER MET ALS VOORWERP “BEZOEKERSCAFETARIA EN VENDING EN ANDERE DIENSTEN CONCESSIENOTA Referentienummer: HHZHLier-2020-046-HHL-F24_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 55000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Perceel 1 Concessie bezoekerscafetaria
De concessie heeft tot doel de uitbating van het bezoekerscafetaria met winkel in de inkom in het Heilig Hart Ziekenhuis Lier te verzekeren
Het gaat om de uitbating van een bezoekerscafetaria met als doelpubliek onze ambulante patiënten en bezoekers, daarnaast dienen ook onze medewerkers op een snelle en efficiënte manier bediend te kunnen worden, ook na de normale openingstijden.
We wensen kwaliteitsvolle en betaalbare gezonde maaltijden aan te bieden, waarbij de bezoekers niet te lang moeten wachten op hun maaltijd en dit in een gastvrije moderne en aangename en klantvriendelijke omgeving, voor zowel bezoekers als onze medewerkers.
We wensen ook de mogelijkheid te voorzien dat bezoekers, ambulante patiënten en eventueel personeel ook kant -en klare maaltijden mee kunnen nemen.
De oplossing dient flexibel te zijn en kunnen inspelen op de de huidige en toekomstige trends. Thuiswerken, pandemieën, gezonde voeding en lokaal verkregen, ook rekening houdend met de nieuwe Europese normeringen rond voedselverspilling en afval vermindering.
De hierbij verleende exploitatie wordt geregeld door een concessieovereenkomst en is geen huurovereenkomst. De huidige en toekomstige bepalingen van de huurwetgeving, inzonderheid de handelshuur, zijn dus niet van toepassing, tenzij expliciet anders aangegeven in dit bestek.
De concessiehouder kan in geen geval een handelsfonds opbouwen.
Bij het einde van de concessieovereenkomst, kan geen vergoeding verschuldigd zijn voor drempel, cliënteel of andere.
Voor het personeel en artsen van het ziekenhuis is er geen afzonderlijk personeelsrestaurant, maar wel een plaats voorzien in de kapel, waar een basisassortiment kan worden voorzien. Hier kan ook Vending geplaatst worden.
Algemeen:
o Leveringen gebeuren aan de loskade van Magazijn D en kunnen met een patiënten lift
o ( 8, 9 & 10 ) door de concessiehouder naar het gelijkvloers tot in de cafetaria gebracht worden, dit tijdens de uren in overleg met de concessiegever.
o Betaalmogelijkheden: Alle mogelijkheden, met (elektronische) maaltijdcheques, cash, bancontact, via smartphone; app.
o Voorstel tot prijslijst moet aanwezig zijn in het concessievoorstel
o Duidelijke informatie naar de klant: informatie over maaltijden, prijzen, acties, allergenen,.
Perceel 2. Concessie Vending
Dit perceel betreft de plaatsing van vending op verschillende plaatsen in het ziekenhuis.
Dit perceel betreft de verdeling van warme en koude dranken, snacks, maar ook broodjes en maaltijden, take away.
De oplossing dient flexibel te zijn en kunnen inspelen op de huidige en toekomstige trends. Thuiswerken, pandemieën, gezonde voeding en lokaal, ook rekening houdend met de nieuwe Europese normeringen rond voedselverspilling en afval vermindering.
HEILIGHARTZIEKENHUIS LIER PROVINCIE ANTWERPEN Ref.: 2020-046
Blz. 8
Voor het personeel en artsen van het ziekenhuis is er geen afzonderlijk personeelsrestaurant, maar wel een plaats voorzien in de kapel, waar ook de vending dient te worden voorzien.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-16
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-08-27
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-03
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De datum is gewijzigd van 27/08/2021 naar 03/09/2021 10 uur.