Agentschap Facilitair Bedrijf

2021/HFB/OP/82195 - Aankoop, huur en onderhoud van kantoorplanten - Vlaamse overheid.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres: Havenlaan 88 bus 60,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=419058 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=419058


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
2021/HFB/OP/82195 - Aankoop, huur en onderhoud van kantoorplanten - Vlaamse overheid. 
Referentienummer: HFB-2021/HFB/OP/82195 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
2021/HFB/OP/82195 - Aankoop, huur en onderhoud van kantoorplanten
- Vlaamse overheid.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Provincie Vlaams-Brabant en Brussel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1, BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Provincie Vlaams-Brabant en Brussel
II.2.4. Beschrijving
Levering en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.  
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Aansluitend op de bovenvermelde looptijd kan de raamovereenkomst één maal verlengd worden met een periode van 12 maanden, op basis van artikel 57, tweede lid, van de Wet Overheidsopdrachten. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven. Deze verlenging verloopt stilzwijgend, behoudens een andersluidend aangetekende zending van de aanbestedende overheid uiterlijk drie maanden vóór het verstrijken van de (verlengde) looptijd van de raamovereenkomst. 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Provincie Antwerpen en Limburg  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21, BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Provincie Antwerpen en Limburg
II.2.4. Beschrijving
Levering en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.  
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Aansluitend op de bovenvermelde looptijd kan de raamovereenkomst één maal verlengd worden met een periode van 12 maanden, op basis van artikel 57, tweede lid, van de Wet Overheidsopdrachten. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven. Deze verlenging verloopt stilzwijgend, behoudens een andersluidend aangetekende zending van de aanbestedende overheid uiterlijk drie maanden vóór het verstrijken van de (verlengde) looptijd van de raamovereenkomst. 

Lot 3

II.2.1. Benaming
Provincie Oost – en West-Vlaanderen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23, BE25
Voornaamste plaats van uitvoering: Provincie Oost – en West-Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
Levering en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.  
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Aansluitend op de bovenvermelde looptijd kan de raamovereenkomst één maal verlengd worden met een periode van 12 maanden, op basis van artikel 57, tweede lid, van de Wet Overheidsopdrachten. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven. Deze verlenging verloopt stilzwijgend, behoudens een andersluidend aangetekende zending van de aanbestedende overheid uiterlijk drie maanden vóór het verstrijken van de (verlengde) looptijd van de raamovereenkomst. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-07 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-09-08
Plaatselijke tijd: 10:45

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/, een elektronische platform in de zin van art. 14, § 7 van de Wet Overheidsopdrachten.Meer informatie omtrent het gebruik van e-tendering kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 740 80 00, of e.proc@publicprocurement.be.De factuur moet ingediend worden via elektronische facturatie. Elektronische facturatie (e-invoicing) is sinds 1 januari 2017 de standaard werkwijze voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid.Met e-invoicing wordt bedoeld: geen PDF-factuur, maar een e-factuur in een gestructureerd XML-formaat, die verstuurd werd via het Europese afsprakenkader Peppol, of via het Mercuriusplatform. Facturen die ingediend werden in een ander formaat of op een andere manier, worden niet aanvaard.Voor meer informatie, zie https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-04

Annonces similaires du BDA :