Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Architectuur en Vastgoed - Team projecten
Postadres: Koningin Elisabethlei 22,BE-2018 Antwerpen
E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): www.provincieantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=415985
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Antwerpen - Lozanagebouw - verbouwing voor huisvesting NT2 en DocAtlas - bouwwerken afwerking en pilootopdracht Referentienummer: Prov Ant DIN-opdr-2019-0022-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de pilootopdracht, afbraakwerken, ruwbouwwerken en afwerking van een grondige, hoofdzakelijk interne, renovatie. Het betreft een voormalig kantoorgebouw, het Lozanagebouw uit 1990. Voor de technische werken, sanitair-HVAC, elektriciteitswerken en liftrenovatie, worden aparte opdrachten op de markt gezet. Opgelet: Voorliggende opdracht omvat ook de coördinatieopdracht(piloot) over deze technische delen. Het Lozanagebouw wordt aangepast voor zijn nieuwe gebruikers, NT2, een school voor volwassenen en DocAtlas, een consultatiebibliotheek. De ruwbouwwerken situeren zich hoofdzakelijk aan de vluchtwegen. De afwerking omvat een volledige herinrichting, van de verdiepingen +1 tot en met +6, met lichte wanden. De buitenschil van het gebouw wordt maximaal behouden in zijn huidige toestand, maar de isolatie en dakdichting van de platte daken worden wel vernieuwd. Het bestaande datacenter, op de gelijkvloerse verdieping, moet gedurende de volledige opdracht in gebruik blijven.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-05
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: III.1.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Eventuele minimumeisen
In plaats van:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie D, in klasse 4 of hogere (op basis van de kostenraming
Te lezen:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie D, in klasse 5 of hogere (op basis van de kostenraming
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In de opdrachtdocumenten en de aankondiging dient de erkenningsklasse 4 vervangen te worden door erkenningsklasse 5, op basis van de kostenraming.