Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: LAB Sint-Niklaas
Postadres: Bookmolenstraat 89,BE-9111 Belsele
Contactpersoon: Jeroen De Smet
Tel: +32 497432383
E-mail: jeroen@labsintniklaas.be
Internetadres(sen): http://www.labonderwijs.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=418939
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
NIEUWBOUW VAN EEN SCHOOLGEBOUW VIA MODULAIR BOUWSYSTEEM Referentienummer: LAB Sint-Niklaas-bestek 2021-02-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
NIEUWBOUW VAN EEN SCHOOLGEBOUW VIA MODULAIR BOUWSYSTEEM
Deze opdracht omvat:
- De studie van de technische uitrusting op basis van de gegevens van de opdrachtdocumenten (prestatiebestek).
- De realisatie op basis van de opdrachtdocumenten en de offerte.
- De uitvoering van de aannemingswerken als resultaatsverbintenis voor een gebouw dat dient te kunnen worden uitgebaat volgens de vigerende regelgeving met inbegrip van de voorwaarden van de omgevingsvergunning en andere administratieve vergunningen, evenwel beperkt tot een instapklaar gebouw, met vast meubilair maar zonder losse uitrusting.
Deze opdracht bevat een voorwaardelijk gedeelte in de zin van artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 overheidsopdrachten, namelijk de funderingsplaat voor het schoolgebouw van perceel 2.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Niklaas
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat: - De studie van de technische uitrusting op basis van de gegevens van de opdrachtdocumenten (prestatiebestek). - De realisatie op basis van de opdrachtdocumenten en de offerte. - De uitvoering van de aannemingswerken als resultaatsverbintenis voor een gebouw dat dient te kunnen worden uitgebaat volgens de vigerende regelgeving met inbegrip van de voorwaarden van de omgevingsvergunning en andere administratieve vergunningen, evenwel beperkt tot een instapklaar gebouw, met vast meubilair maar zonder losse uitrusting. Deze opdracht bevat een voorwaardelijk gedeelte in de zin van artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 overheidsopdrachten, namelijk de funderingsplaat voor het schoolgebouw van perceel 2.
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-06-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-02 14:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-09-20
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Er is een verplicht plaatsbezoek dat tot twee werkdagen vóór de uiterste indieningsdatum kan plaatsvinden. Daarvoor dient een afspraak worden gemaakt via volgend e-mailadres: jeroen@labsintniklaas.be.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg of Ondernemingsrechtbank, BE-9200 Dendermonde
Internetadres(sen): https://territoriale-bevoegdheid.just.fgov.be/cgi-main/competence-territoriale.pl
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Federale Bemiddelingscommissie, BE-1000 Brussel
Internetadres(sen): https://www.fbc-cfm.be/nl
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
a) Binnen een termijn van 15 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de datum van verzending van de gemotiveerde beslissing per fax of e-mail, kunt u tegen de beslissing een schorsingsberoep aantekenen.b) Binnen een termijn van 60 kalenderdagen, te rekenen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, al naargelang, kunt u de nietigverklaring van de beslissing vorderen.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
FOD BOSA Public Procurement, BE-1000 Brussel
E-mail: cpaba@bosa.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.publicprocurement.be/nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-02