Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: VZW Samenaankoop AZO
Postadres: Lammekensknokstraat, 68,BE-8770 Ingelmunster
Contactpersoon: Francis Maselis
Tel: +32 475604767
E-mail: francis.maselis@telenet.be
Internetadres(sen): www.samenaankoopazo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=418355
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
“Raamovereenkomst installatie wifi-infrastructuur + wlan-toebehoren” Referentienummer: AZO-WLAN 2021-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45314000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Uit te voeren werken: bekabeling, montage en plaatsing van WIFI infrastructuur, backbone en diverse WLAN toebehoren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
Uitvoering van werken: bekabeling, montage en installatie van WIFI infrastructuur, backbone en WLAN toebehoren
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
2x12 maanden
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Categorie P1 Klasse 6
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-25 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-25
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: e tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10A, BE-8500 Kortrijk
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank eerste aanleg Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10 A, BE-8500 Kortrijk
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank eerste aanleg Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10 A, BE-8500 Kortrijk
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-25