Stad Kortrijk

Uitnodiging tot indienen offerte - Bibliotheek Leiestraat: herinrichtingswerken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: De heer Mathieu Desmet
Tel: +32 56278566
E-mail: mathieu.desmet@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: directie ruimte | gebouwen
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: De heer Mathieu Desmet
Tel: +32 56278566
E-mail: mathieu.desmet@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Bibliotheek Leiestraat: herinrichtingswerken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2021/2385
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45212330
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Bibliotheek Kortrijk, Leiestraat 30 te 8500 Kortrijk
II.2.4. Beschrijving
Bibliotheek Leiestraat: herinrichtingswerken 
II.2.7. Looptijd
60 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 20172. financiële draagkracht bewezen door indienen offerte
Eventuele minimumeisen:
1. de ondertekende bankverklaring
2. Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver de nodige financiële draagkracht te bezitten voor het kunnen uitvoeren van deze overheidsopdracht.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van minimaal 3 vergelijkbare projecten, uitgevoerd gedurende de laatste drie jaar, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, alsook een attest van goede uitvoering per referentie. Het opdrachtgevend bestuur kan de instanties consulteren i.v.m. de uitvoering van de opdracht.

Eventuele minimumeisen:
1. Indien geen 3 referenties kunnen voorgelegd worden, indien de referenties niet voldoende relevant zijn of indien er geen goede uitvoering is bij een van de bevraagde instanties, kan het opdrachtgevend bestuur de inschrijver weren uit de procedure.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-16 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-01-14


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Het plaatsbezoek kan doorgaan tijdens de openingsuren van de bibliotheek. Maandag: 10:00 - 18:30Dinsdag: 13:00 - 18:30Woensdag: 10:00 - 18:30Donderdag:10:00 - 18:30Vrijdag: 10:00 - 17:00Zaterdag: 10:00 - 16:00Van 16 augustus 2021 tot en met 27 augustus 2021 is de bibliotheek gesloten wegen elektriciteitswerken. Het attest van het plaatsbezoek mag ondertekend worden door de medewerker aan het onthaal van de bibliotheek.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-22

Annonces similaires du BDA :