Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Postadres: Willebroekkaai 36,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Laurens De Moor
Tel: +32 27909579
Fax: +32 27909201
E-mail: laurens.de.moor@g-o.be
Internetadres(sen): www.g-o.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Martens Van Caimere architecten
Postadres: Lange Violettestraat 47,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Robbe Van Caimere
Tel: +32 93300407
E-mail: info@mvc-architecten.be
Internetadres(sen): https://www.mvc-architecten.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
MARIAKERKE - uitbreiding atheneum Referentienummer: GO/21714/22904003/2021/4956/LDM
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Domein GO! - GENT, AMAND CASIER DE TER BEKENLAAN 26, 9030 Mariakerke (Gent)
II.2.4. Beschrijving
Optopping en uitbreiding van het Atheneum Mariakerke Toevoegen van een nieuwe verdieping op het bestaande gebouw en realiseren van een mezzanine in de refter
II.2.7. Looptijd
300 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand van documenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Het gaat met name om het RSZ-attest, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling via elektronische weg.Eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver echter bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte.De inschrijver dient tevens volgende documenten toe te voegen:• Een bewijs van handtekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de offerte. (indieningsrapport e-Tendering)• de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maand oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes;• de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;• de buitenlandse inschrijver: uittreksel uit het strafregister, certificaten inzake fiscale en sociale schulden, en een certificaat inzake niet-faling.Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Voor de beoordeling van de minimumvoorwaarden van de financiële en economische draagkracht van de inschrijvers, volstaat het bewijs dat geleverd wordt krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van opdrachtnemers van werken. Het bestuur behoudt zich het recht voor om bijkomende financiële informatie op te vragen ter evaluatie van dit selectiecriterium.2. Bankverklaring cfr. model in bijlage
Eventuele minimumeisen:
1. Voor de beoordeling van de minimumvoorwaarden van de financiële en economische draagkracht van de inschrijvers, volstaat het bewijs dat geleverd wordt krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van opdrachtnemers van werken. Het bestuur behoudt zich het recht voor om bijkomende financiële informatie op te vragen ter evaluatie van dit selectiecriterium.
2. Bankverklaring cfr. model in bijlage
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Eén attest van goede uitvoering voor het realiseren van een publiek gebouw (wet op overheidsopdrachten) met budget boven 1 miljoen excl. btw die gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden opgeleverd. Eén attest van goede uitvoering voor het realiseren van een project in prefab houtbouw, CLT of houtskeletbouw met budget boven EUR750.000 excl. btw dat gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden opgeleverd.
Eventuele minimumeisen:
1. Eén attest van goede uitvoering voor het realiseren van een publiek gebouw (wet op overheidsopdrachten) met budget boven 1 miljoen excl. btw die gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden opgeleverd.
Eén attest van goede uitvoering voor het realiseren van een project in prefab houtbouw, CLT of houtskeletbouw met budget boven EUR750.000 excl. btw dat gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden opgeleverd.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-03-09
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-09-10
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Huis van het GO!, Willebroekkaai 36 in Brussel
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereistUiterste mogelijkheid tot vraagstelling: 30/08/2021 VRAGEN enkel per mail aanbestedingen@g-o.be MET IN CC. philip.de.smet@g-o.bePlaatsbezoek vereist: Amand Casier de ter Bekenlaan 26 – 9030 MariakerkeVanaf 16 augustus is de school opnieuw open.conctactgegevens afspraak:directeur Anja Van Den BosscheAmand Casier de ter Bekenlaan 26info@athmariakerke.be 09 216 84 44De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-13