Gemeentebestuur Galmaarden

Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop en levering van bier, water en frisdranken voor gemeentelijke infrastructuur en aanvullende dienstverlening - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeentebestuur Galmaarden
Postadres: Marktplein 17,BE-1570 Galmaarden
Contactpersoon: Sylvie Leblicq
Tel: +32 54890436
E-mail: sylvie.leblicq@galmaarden.be
Internetadres(sen): www.galmaarden.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Dienst Vrije Tijd
Postadres: Kammeersweg 2,BE-1570 Galmaarden
Contactpersoon: Sylvie Leblicq
Tel: +32 54890436
E-mail: sylvie.leblicq@galmaarden.be
Internetadres(sen): www.galmaarden.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop en levering van bier, water en frisdranken voor gemeentelijke infrastructuur en aanvullende dienstverlening - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2021-029
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15900000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De aankoop en levering van bier, water en frisdranken voor gemeentelijke infrastructuur voor een periode van 3 jaar met mogelijke verlenging van 1 jaar. De aanvullende dienstverlening omvat het gratis ter beschikking stellen van materialen die rechtstreeks verband houden met de verkoop van de producten (glazen, herbruikbare bekers en toestellen zoals mobile tapinstallaties, frigo's, mobiele spoelbakken, .), het periodiek reinigen van de tapinstallaties en het gratis ter beschikking stellen van 2 verplaatsbare koelfrigo's (type bak) voor locatie Baljuwhuis voor de duur van de overeenkomst. Leveringsplaats: volgende 3 locaties op grondgebied Galmaarden: * Gemeenschapscentrum Baljuwhuis, Kammeersweg 2 te 1570 Galmaarden  * Gemeentelijk Ontmoetingscentrum Willem Tell, Hernestraat 5 te 1570 Galmaarden (deelgemeente Tollembeek) * Polyvalente zaal De Notelaar, Ninoofsesteenweg 74a te 1570 Galmaarden (deelgemeente Vollezele) 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbestedende opdracht heeft de mogelijkheid om de opdracht op te zeggen mits in acht name van een opzegtermijn van 90 kalenderdagen voor het einde van de basisopdracht.  Een opzegging dient via aangetekend schrijven te gebeuren.  Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de leverancier hiervoor geen schadevergoeding eisen. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.Indien een verplichte of facultatieve uitsluitingsgrond van toepassing is op de inschrijver, mag de inschrijver bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Als de aanbestedende overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken inschrijver niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure.Deze bepaling is individueel van toepassing op de deelnemers die samen als een combinatie een offerte indienen, alsook op entiteiten op wiens draagkracht de inschrijver een beroep doet met het oog op het voldoen aan de selectiecriteria (zie I.5.2).Bewijsmiddelen:Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand van documenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Het gaat met name om het RSZ-attest, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling.Eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver echter bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte.De inschrijver dient tevens volgende documenten toe te voegen:• de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister volgens het bijzonder model 596.1 – 32: overheidsopdrachten dat maximaal 6 maand oud is op de limietdatum voor ontvangst van de offertes;• de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;• de buitenlandse inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maanden oud is of geldig is conform de wetgeving van het land van herkomst op de limietdatum voor ontvangst van de offertes, certificaten inzake fiscale en sociale schulden, en een certificaat inzake niet-faling.Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is.Non-discriminatie:De aanbestedende overheid heeft, in elke fase van de plaatsingsprocedure, de mogelijkheid om de inschrijver uit te sluiten indien ze met elk passend middel aantoont dat de kandidaat of inschrijver de in artikel 7 van de Wet Overheidsopdrachten genoemde toepasselijke verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal en arbeidsrecht, heeft geschonden. Onder sociaal en arbeidsrecht wordt onder meer verstaan de wetgeving opgenomen onder toepasselijke wettelijke bepalingen, b.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft. De Belgische inschrijver waarvan de jaarrekening kosteloos toegankelijk is, zal door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Ten minste 3 jaarrekeningen waaruit blijkt dat de inschrijver financieel in staat is om de opdracht te kunnen afhandelen.
2. /

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties met betrekking op een gelijkaardige opdracht toevoegen.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 5 referenties moeten bij de offerte toegevoegd zijn met een omstandige uiteenzetting van de precieze leveringsopdracht.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-12 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-10


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek kan aangevraagd worden bij de leidend ambtenaar.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-12

Annonces similaires du BDA :