Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Overheidsopdrachten

Raamovereenkomst voor de opmaak van gemotiveerde verklaringen en/of uitvoering van oriënterende bodemonderzoeken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Overheidsopdrachten
Postadres: Koningin Elisabethlei 22,BE-9120 Antwerpen
Contactpersoon: Judith Verbraeken
E-mail: overheidsopdrachten@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): www.provincieantwerpen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de opmaak van gemotiveerde verklaringen en/of uitvoering van oriënterende bodemonderzoeken 
Referentienummer: Prov Ant - DOJO-2021-Bodem-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71351500
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van deze opdracht is het uitvoeren van:
- een 5-tal oriënterende bodemonderzoeken op grote terreinen, namelijk enkele Provinciale Recreatie- en Groendomeinen (zie bijlage 3.3 voor een meer gedetailleerde beschrijving van deze onderzoekslocaties, locaties 1.1 tot en met 1.5);
- een 20-tal oriënterende bodemonderzoeken op kleinere terreinen;
- een 10-tal gemotiveerde verklaringen
op gronden van de Provincie Antwerpen en entiteiten gelinkt aan Provincie Antwerpen (bestellende entiteiten). De plaats van dienstverlening is de provincie Antwerpen.
Een meer gedetailleerde beschrijving van de te onderzoeken risicolocaties is verder toegevoegd in bijlage 3.3. Bovenvermelde aantallen zijn inschattingen Dit is ook eigen aan de opdracht die in de markt wordt gezet als een raamovereenkomst. Aangezien bij de opmaak van dit bestek nog geen concrete deelopdrachten bekend zijn en de vermoedelijke hoeveelheden uit de inventaris geraamd zijn, garandeert Provincie Antwerpen geen minimum hoeveelheid van deelopdrachten of posten die zullen worden uitgevoerd. De in de ter informatieve titel opgenomen lijst met domeinen geeft een indicatie aan van de mogelijke deelopdrachten waarbij het principe gehanteerd wordt dat één domein, één deelopdracht uitmaakt.
De deskundige moet in staat zijn om minimum 2 kleine deelopdrachten tegelijkertijd of 1 grote deelopdracht binnen een onderling overeen te komen tijdsbestek uit te voeren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
II.2.4. Beschrijving
Zie bestek 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan de opdracht 2 maal verlengd worden met een periode van 1 jaar. Aangezien het aantal fases noodzakelijk voor een volledig oriënterend bodemonderzoek niet vooraf bepaald kan worden, behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor de opdracht 2 x te verlengen. Deze fases zijn wel noodzakelijk om tot een volledig en coherent oriënterend bodemonderzoek te komen. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:


III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-25 18:55
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 120 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-25
Plaatselijke tijd: 18:55

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-07

Annonces similaires du BDA :