Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: WZC Sint-Barbara VZW
Postadres: Dieperstraat 17,BE-2230 herselt
Contactpersoon: joost heremans
Tel: +32 14539455
E-mail: joost.heremans@sintbarbara.be
Internetadres(sen): www.sint.barbara.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=414042
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Strategisch zorgplan: de renovatie van blok A, B, B' en F van het woonzorgcentrum Sint-Barbara, Dieperstraat 17 te 2230 Herselt, bb 2019-61 – perceel 3: HVAC Referentienummer: Sint-Barbara-2019-61 – 3 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het project omvat de renovatie van delen van volgende bestaande gebouwen:
Blok A - gelijkvloers:
renoveren van de sanitaire cellen in de bestaande kamers,
renoveren van een bestaande vergaderruimte/dagzaal.
Blok B – gelijkvloers
renoveren van een bestaande dagzaal,
omvormen van een bestaande dagzaal tot 2 kamers.
Blok B’ – gelijkvloers
toevoegen van een keuken in een bestaande dagzaal,
toevoegen van nieuwe sanitaire ruimten aan de kleedkamers.
o Blok F
renoveren van 36 bestaande assistentiewoningen en algemene delen,
renoveren van een bestaande beddenlift,
vervanging van de bestaande personenlift met 1 stopplaats meer.
o Blok F’ – gelijkvloers
omvormen van bestaande assistentiewoningen tot 6 WZC-kamers en een gemeenschappelijke badkamer en kantoren,
vervanging van de bestaande lift.
o Blok F’ – 1ste verdieping:
toevoegen van 3 kantoren.
o Blok F – 2de verdieping:
renoveren van een bestaande zolder tot multifunctionele ruimte met vergaderzalen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-07
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
bijkomende documenten op vraag van studiebureau