Gemeente Tervuren

Uitnodiging tot indienen offerte - Ramenwas gebouw - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Tervuren
Postadres: Markt 7A bus 2,BE-3080 Tervuren
Contactpersoon: Mevrouw Helga Kerstens
Tel: +32 27665351
E-mail: helga.kerstens@tervuren.be
Internetadres(sen): www.tervuren.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Gemeente Tervuren
Postadres: Markt 7A bus 2,BE-3080 Tervuren
Contactpersoon: Mevrouw Helga Kerstens
Tel: +32 27665351
E-mail: helga.kerstens@tervuren.be
Internetadres(sen): www.tervuren.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Ramenwas gebouw - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: VTOND21/D02
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht behelst de schoonmaak van ramen en raamconstructies van de gebouwen van Autonoom Gemeentebedrijf Bexit, Gemeente Tervuren, en OCMW Tervuren. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Verzekeringsattest inzake arbeidsongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een uitvoerige omschrijving van de organisatie van de dienstverlening2. Aantonen dat men technisch bekwaam is om de voorgeschreven taken uit te voeren, met de nodige veiligheidsmaatregelen3. Aantonen dat gebruikte producten geschikt zijn op technisch, veiligheids- en gezondheidsgebied4. Referenties.

Eventuele minimumeisen:
1. Schriftelijke nota
2. Beschrijving van het materiaal en de uitrusting die gebruikt wordt
3. Technische, veiligheids- en gezondheidsfiches van gebruikte reinigingsproducten
4. Overzicht van referenties met minstens 3 gelijkaardige dienstverleningen gedurende de afgelopen 3 jaar.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-07


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 19/07/2021 om 09.00Deelname is te bevestigen aan Helga Kerstens (helga.kerstens@tervuren.be).Bij dit plaatsbezoek vergewist de kandidaat-inschrijver zich van de toegangs- en uitvoeringsmogelijkheden van iedere locatie.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-05

Annonces similaires du BDA :