Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Universiteit Antwerpen
Postadres: Prinsstraat 13,BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 32653110
E-mail: aanbestedingen@uantwerpen.be
Internetadres(sen): http://www.uantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=416058
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamcontract kantoormateriaal Referentienummer: Universiteit Antwerpen-21037-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30190000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is een raamcontract voor de levering van kantoormateriaal op de verschillende leveradressen binnen de Universiteit Antwerpen.
De Universiteit Antwerpen is een organisatie met ca. 5000 personeelsleden die verspreid zitten over verschillende campussen. De bedoeling van deze raamovereenkomst bestaat erin om al deze medewerkers doorlopend in het nodige bureaumateriaal te kunnen voorzien.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is een raamcontract voor de levering van kantoormateriaal op de verschillende leveradressen binnen de Universiteit Antwerpen. De Universiteit Antwerpen is een organisatie met ca. 5000 personeelsleden die verspreid zitten over verschillende campussen. De bedoeling van deze raamovereenkomst bestaat erin om al deze medewerkers doorlopend in het nodige bureaumateriaal te kunnen voorzien.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht heeft een initiële looptijd van 2 jaar, te rekenen vanaf de datum vermeld bij de sluiting. Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan de opdracht 2 maal verlengd worden met een periode van 1 jaar, op basis van artikel 37, § 2 van de Wet Overheidsopdrachten. De verlenging verloopt stilzwijgend, behoudens een andersluidend aangetekend schrijven van de opdrachtgever aan de opdrachtnemer uiterlijk drie maand voor het verstrijken van de looptijd van de dan lopende opdracht. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-01