Mkl Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - VERVANGEN PARK VAN (MULTIFUNCTIONELE) PRINTERS - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: MKL vzw
Postadres: Drie Eikenstraat 659,BE-2650 Edegem
Contactpersoon: Mevrouw Karin Lepoutre
Tel: +32 32106037
E-mail: karin.lepoutre@mkl.be
Internetadres(sen): www.mkl.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - VERVANGEN PARK VAN (MULTIFUNCTIONELE) PRINTERS - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2021-0008
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De zorggroep MKL vzw is voor haar 3 vestigingen op zoek naar een vaste partner voor de levering, installatie, huur en (technisch) onderhoud van een park van (multifunctionele) printers voor een periode van 5 jaar waarbij veel belang wordt gehecht aan een goede integratie van de toestellen in het computernetwerk en in de organisatie. Van de inschrijver wordt verwacht veel aandacht te hebben voor de beheersbaarheid, de kwaliteit van het geheel en de kostenefficiëntie. Offerte Er moet een offerte ingediend worden op basis van de gehele omvang van het opdrachtdocument. Ook het antwoordformulier in Exel moet worden toegevoegd. Indien een inschrijver niet in staat is het geheel aan te bieden, heeft MKL vzw het recht om de offerte te weigeren. Hoeveelheden Er worden geen minimale afnames gegarandeerd. Alle in dit bestek vermelde hoeveelheden zijn vermoedelijke hoeveelheden - er is geen verbintenis voor te nemen hoeveelheden. Plaats van leveringen en dienstverlening De dienstverlening is van toepassing op de 3 vestigingen van MKL vzw : • Revalidatieziekenhuis RevArte (Drie Eikenstraat 659 - 2650 Edegem) • Zorgcampus Hof ter Schelde (August Vermeylenlaan 6 - 2050 Antwerpen Linkeroever) • Woonzorgcentrum Hof ten Dorpe (Welkomstraat 61 - 2160 Wommelgem) Te verwachte aanvangsdatum Onder de huidige omstandigheden verwacht MKL vzw dat de overeenkomst ingaat vanaf 1/12/2021. De werkelijke uitvoering van de opdracht zal gestart worden in de maand november 2021. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 250.000 euro specifieke omzet per jaar.
(=bijlage 1)

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver voegt een lijst van de voornaamste leveringen toe die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier. 2. De inschrijver voorziet in een opgave van tot de onderneming behorende (relevante) technici of technische en ondersteunende organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor het onderhoud en de ondersteuning van de te leveren toestellen.3. De inschrijver beschikt over een eigen call center.4. De inschrijver is fabrikant of hoofdverdeler van de aangeboden toestellen.

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst van referenties van minimum drie en maximum vijf gedocumenteerde en vergelijkbare leveringen van de afgelopen drie jaar in België met attest van goede uitvoering van deze referenties. (= bijlage 2)
2. De inschrijver geeft een lijst op met de tot de onderneming behorende (relevante) technici of technische en ondersteunende organen, minstens 4 Nederlandstalige eigen werknemers (niet uitbesteed aan derden) van de technische dienst, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor het onderhoud en de ondersteuning van de te leveren toestellen.(= bijlage 3)
3. De inschrijver voegt een verklaring op eer toe dat hij beschikt over een eigen callcenter (niet uitbesteed aan derden) met minstens 4 Nederlandstalige werknemers.(=bijlage 4)
4. De inschrijver voegt een verklaring op eer toe dat hij fabrikant of hoofdverdeler is van de aangeboden toestellen.(=bijlage 5)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-05 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-01


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
M.K.L. vzw
Drie Eikenstraat 659, BE-2650 Edegem

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-22

Annonces similaires du BDA :