Agso Knokke-heist

Oproep tot aanvraag tot deelneming - NIEUW DIERENASIEL KNOKKE-HEIST - Design & Build-opdracht



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AGSO Knokke-Heist
Postadres: 't Walletje 104/101,BE-8300 Knokke-Heist
Contactpersoon: Mevrouw Tanja Gryspeert
Tel: +32 50442500
E-mail: tanja.gryspeert@agsoknokke-heist.be
Internetadres(sen): www.agsoknokke-heist.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - NIEUW DIERENASIEL KNOKKE-HEIST - Design & Build-opdracht 
Referentienummer: AGSO/2021/AB-190
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Sluisstraat 82, Knokke-Heist
II.2.4. Beschrijving
Het doel van deze procedure is het afsluiten van een Design & Build-overeenkomst, met een Opdrachtnemer belast met het ontwerpen en bouwen van een nieuw dierenasiel te Knokke-Heist. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de Kandidaat zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring.2. Verzekering tegen beroepsaansprakelijkheid3. Voldoende liquiditeit, rendabiliteit en solvabiliteit om de opdracht te kunnen uitvoeren
Eventuele minimumeisen:
1. De Kandidaat voegt voor elk van de Verplicht Betrokken Partijen een verklaring toe van een kredietinstelling onderworpen aan het toezicht van de Nationale Bank van België of aan een gelijkaardige toezichthouder in één van de EU-lidstaten waarin de kredietinstelling verklaart dat de betrokken persoon bij haar cliënt is en dit tot tevredenheid van de kredietinstelling.
2. De Kandidaat toont aan dat minstens de architect en de aannemer voldoende verzekerd te zijn tegen beroepsaansprakelijkheid voor het uitvoeren van de opdracht. De Kandidaat kan dit aantonen aan de hand van eigen verzekeringen van de volgende Verplicht Betrokken Partijen: architect en aannemer of met het bewijs dat hij voor deze opdracht een specifieke projectverzekering zal afsluiten. De Kandidaat voegt een kopie toe van de polissen of een verklaring van een makelaar of verzekeraar dat de specifieke verzekering bij gunning van de opdracht zal worden afgesloten.
3. Elk van de Verplicht Betrokken Partijen moet zich in een normale financiële toestand bevinden waardoor zij in staat zijn deze opdracht tot een goed einde te kunnen brengen.
De Kandidaat moet hiertoe de financiële ratio’s berekenen voor elk van de Verplicht Betrokken Partijen aan de hand van de jaarrekeningen van de laatste drie (3) jaren.
Deze jaarrekeningen moeten worden toegevoegd. De ratio’s en financiële gegevens staan vermeld in Bijlage E.
Zij betreffen onder meer:
• Voor de solvabiliteit zal minstens de ratio van de “algemene schuldgraad” worden gehanteerd (vreemd vermogen / totaal vermogen);
• Voor de liquiditeit zal minstens de ratio “liquiditeit in enge zin” worden gehanteerd (vorderingen op ten hoogste één jaar & geldbeleggingen en liquide middelen / schulden op ten hoogste één jaar);
• oor de rendabiliteit zal minstens de ratio “brutorendabiliteit van het eigen vermogen na belastingen” worden gehanteerd (cash-flow na belastingen / eigen vermogen).

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties2. Beroepsbekwaamheid

Eventuele minimumeisen:
1. De architect moet ervaring aantonen met het ontwerpen van utilitaire bouwprojecten aan de hand van drie (3) referenties. De referenties moeten opgemaakt worden aan de hand van het model in Bijlage F.
De aannemer moet ervaring aantonen met de uitvoering van utilitaire bouwprojecten aan de hand van drie (3) referenties. De referenties moeten opgemaakt worden aan de hand van het model in Bijlage F.
De referentie:
- omvat een totaal bouwprogramma van minstens 1000 m² BVO (bruto vloeroppervlakte) en/of een gezamenlijke bouwkost van minimum 1.000.000,00 EUR, excl. BTW
- vertoont qua samenstelling, complexiteit en programma (utiliteitsbouw of openbare gebouwen zoals scholen, kazernes, winkels, dagcentra, gemeentediensten, sportgebouwen,…) voldoende relevante gelijkenissen met het beoogd project
- toont aan dat naast functionaliteit ook voldoende aandacht besteed werd aan architecturale kwaliteit.
2. Voor elk van de Verplicht Betrokken Partijen moet individueel en per specialisatie de volgende informatie worden meegedeeld: een korte bedrijfspresentatie met een lijst van het inzetbaar personeel met hun bekwaamheden en een lijst van het inzetbaar eigen materieel.
Hieruit moet blijken dat elk van de Verplicht Betrokken Partijen over de nodige bekwaamheid beschikt om de opdracht tot een goed einde te brengen.
De Kandidaat geeft een voorstelling van het volledige projectteam dat deze opdracht zal uitvoeren. De voorstelling bevat de volgende onderdelen:
• Opgave van de naam en het CV van de projectverantwoordelijke/teamleider (met plaatsvervanger) die het project zal leiden, met vermelding van de ervaring en de referenties van deze persoon. Uit het CV moet blijken dat de betrokkene voldoende bekwaam is een project van dergelijke omvang te leiden. Daarom moet de opsomming beperkt blijven tot de relevante ervaring en mag de CV niet meer dan 3 pagina’s omvatten;
• Opgave van de naam en het CV van andere teamleden die het projectteam zullen vervolledigen. Uit het CV moet blijken hoe de expertise van de betrokkene bijdraagt tot het ontwerpen van het Project. Daarom moet de opsomming beperkt blijven tot de relevante ervaring en mag de CV niet meer dan 3 pagina’s omvatten
• Opgave van de naam en het CV van de eventuele adviseurs, die kunnen worden ingezet voor deze opdracht, met vermelding van de functie, specialisatie en relevante ervaring. Uit het CV moet blijken hoe de expertise van de betrokkene bijdraagt tot het ontwerpen van het Project. Daarom moet de opsomming beperkt blijven tot de relevante ervaring en mag de CV niet meer dan 3 pagina’s omvatten.
• Een organigram van het volledige projectteam.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-02 10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-10-11
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.Opmerkingen over de gunningscriteria: De regelmatig bevonden offertes worden inhoudelijk beoordeeld aan de hand van de gunningscriteria die nauwkeurig worden omschreven in de Gunningsleidraad. Het betreft de volgende gunningscriteria: - Optimalisatie en uitwerking van het programma - Architecturale waarde, inpasbaarheid in de omgeving, functionaliteit van het gebouw en belevingswaarde o Functionaliteit en belevingswaarde van het gebouw o Architectuur, uitstraling en inpasbaarheid in de directe omgeving - Kwaliteit en duurzaamheid - PrijsIn de Gunningsleidraad zal aan deze gunningscriteria een verdere toelichting, met eventuele subcriteria, en een precieze weging gegeven worden.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-23

Annonces similaires du BDA :