Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Politiezone Antwerpen
Postadres: Oudaan 5,BE-2000 Antwerpen
E-mail: hanna.debakker@politie.antwerpen.be
Internetadres(sen): http://www.politieantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=413205
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst met meerdere ondernemers voor verschillende facilitaire diensten voor Politiezone Antwerpen. Referentienummer: Lokale Politie Antwerpen-PZA/2021/403-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79993100
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Politiezone Antwerpen gaat in 2023 verhuizen naar een nieuwe aangepaste locatie van 80.000 m², het Mastergebouw, die ongeveer 2200 medewerkers zal huisvesten. De oplevering van het gebouw zal in november 2022 plaatsvinden. Zes bestaande locaties zullen verlaten worden en de verhuisbewegingen naar het Mastergebouw zullen 6 tot 9 maanden in beslag nemen. Daarnaast zijn er ook nog een 15-tal andere locaties die blijven bestaan en die ongeveer 600 medewerkers huisvesten.
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 “Duurzame schoonmaak met een ecologische en sociale dimensie met inschakeling van gesubsidieerde tewerkstelling en duurzame ruiten-/glazenwas”
Perceel 2 “Duurzaam groen interieur”
Perceel 3 “Duurzame winterdiensten”
Perceel 4 “Duurzame catering met een ecologische en sociale dimensie met inschakeling van gesubsidieerde tewerkstelling”
Perceel 5 “Duurzame afvalophaling en afvalbeheer”
Perceel 6 “Fitness”
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-21
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Volgende documenten worden extra meegedeeld
1. presentatie van de infossie
2. Het UEA
3. Bijlage verbintenis
4. vragen en opmerkingen gedaan tijdens infossie