Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven

Werken: Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven - Huisartsenwachtpost en polikliniek – Liftinstallatie.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven
Postadres: Naamsestraat 105, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Joke Decubber
Tel: +32 50404530
E-mail: joke.decubber@ingenium.be
Internetadres(sen): https://www.hhleuven.be/nl/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=414896


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
werken: Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven - Huisartsenwachtpost en polikliniek – Liftinstallatie. 
Referentienummer: Ingenium-14046.001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45313100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Heilig Hart Ziekenhuis Leuven – Huisartsenwachtpost en polikliniek – Liftinstallatie bestaande uit
2 duplex elektrische liften zonder machinekamer (MRL) voor de polikliniek (POL)
1 elektrische lift zonder machinekamer (MRL) voor de huisartsenpraktijk (HAP)
De huidige opdracht omvat het leveren, plaatsen en in dienst stellen van een perfect werkende liftinstallatie weergegeven in de liftfiche(‘s) inclusief alle toebehoren zoals aangegeven in het hierna volgend overzicht:
• de hijslussen/ -balken boven in de schacht te voorzien voor zover dit wordt aangegeven in de liftfiche(s);
• alle bevestigingen en bevestigingsprofielen vb. voor bevestiging van de geleiders (zie art 5.2.1.8 van deel IV van dit bestek);
• de scheidingswand over de volledige schachthoogte tussen de verschillende liften in dezelfde schacht (zie art 5.2.5.5.2 van deel IV van dit bestek) van toepassing op L3+L4;
• het toestel zelf met stuurapparatuur en alle machines;
• de automatische deuren;
• de bordesvoorzijde op elke stopplaats (uitvoering te voorzien volgens liftfiche(s));
• het schilderen/lakken van de ganse installatie (te voorzien voor zover dit wordt aangegeven in de liftfiche(s));
• de schacht- en liftputverlichting;
• de stopcontacten in de schacht en op de kooi;
• het voorzien en maken van de nodige doorvoeropeningen dient te gebeuren in samenspraak met de ontwerper en aan-nemer van perceel ruwbouw en afwerking;
• alle andere onderdelen en toebehoren;
• het volledig herstellen der plaatsen, welke ook de aard van de aangerichte schade weze, het wegvoeren van het puin, het schoonmaken van de liftput vóór de voorlopige oplevering;
• de verluchting van de schacht wordt voorzien door de aannemer van het perceel dat aangegeven is in de liftfiche(s);
• de werkvloeren in de schacht eventueel nodig bij de opbouw van de liftinstallatie;
• de afschermingen van de toegangen (wettelijke valbeveiliging) tot de schacht en de machinekamer (voor zover aanwe-zig) nodig bij de opbouw van de liftinstallatie;
• de nodige sleutels voor de speciale bedieningen (brandweer, voorrang,…, volgens liftfiche(s)) alsook de nodige sleutels voor het manueel openen van de bordesdeuren door een bevoegd persoon van de bouwheer;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven, Naamsestraat 105, 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Heilig Hart Ziekenhuis Leuven – Huisartsenwachtpost en polikliniek – Liftinstallatie bestaande uit 2 duplex elektrische liften zonder machinekamer (MRL) voor de polikliniek (POL) 1 elektrische lift zonder machinekamer (MRL) voor de huisartsenpraktijk (HAP) 
II.2.7. Looptijd
224 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-19 09:55
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-19
Plaatselijke tijd: 09:55
Adres: elektronisch

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-21

Annonces similaires du BDA :