Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Airport Company NV/SA
Postadres: Luchthaven Brussel-Nationaal, Satellietgebouw 1ste Verdieping (Receptie),BE-1930 Zaventem
Contactpersoon: Procurement
E-mail: gebouwenbeheer@brusselsairport.be
Internetadres(sen): http://www.brusselsairport.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=408875
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Gebouwenbeheer Referentienummer: BAC nv-BAC/2021/032-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft een raamovereenkomst voor “Property Management” van een aantal gebouwen van Brussels Airport Company en CLRE, voornamelijk in de BRUcargo zone, toe te wijzen aan twee opdrachtgevers (één opdrachtgever per lot), voor een beperkte duur van 2 jaar, met mogelijke verlenging van 3 keer 1 jaar.
Het “Property Management”, hetwelke een middelenverbintenis is, bestaat uit het financiële, administratieve, technische en commerciële beheer van onroerende goederen.
De onroerende goederen zijn gebouwen gelegen te Zaventem, Machelen en Steenokkerzeel, in de nabije omgeving van de luchthaven. Het zijn logistieke gebouwen meestal bestaande uit een loods ruimte, een kantoorruimte en een buitenaanleg met parkings en manoeuvreerruimtes en bezet door één (=single oocupant) of meerdere (=multi occupant) klanten.
De opdracht is verdeeld in twee percelen. In elk perceel wordt er een onderscheid gemaakt tussen gebouwen die onder de term “full property management” vallen en gebouwen waarvoor slechts één taak binnen het administratieve beheer aan de Opdrachtgever wordt toegekend, namelijk het inventariseren en opvolgen van de onderhouds- en inspectierapporten die bij de klant moeten worden opgevraagd, en om een plan van aanpak te ontwikkelen om de non-conformiteit door de klant op te lossen, hierna “administratieve property management” genoemd.
De twee percelen zijn als volgt verdeeld. Binnen elk perceel is er een onderscheid gemaakt tussen “full en administratieve property management”.
- Perceel 1: full property management. 6 gebouwen met een totaal van 112.378 m² aan Warehouses, 15.453 m² aan Offices en 609 m² aan Basements.
- Perceel 1: administratief property management: 8 gebouwen voor een totale vermoedelijke hoeveelheid van 104 uur aan dienstverlening
- Perceel 2: full property management: 5 gebouwen met een totaal van 11.000 m² aan Warehouses en 10.256 m² aan offices
- Perceel 2: administratief property management: 14 gebouwen voor een totale vermoedelijke hoeveelheid van 182 uur aan dienstverlening.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Full and administrative property management van gebouwen deel 1 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE24, BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Luchthaven, Brussel-Nationaal
II.2.4. Beschrijving
zie UEA
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
3 x 1 jaar
Lot 2II.2.1. Benaming
Full and administrative property management van gebouwen deel 2 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE24, BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Luchthaven, Brussel-Nationaal
II.2.4. Beschrijving
zie UEA
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
3 x 1 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie UEA
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie UEA
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie UEA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-05 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: EN, FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie UEA
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Nederlandstalige Ondernemingsrechtbank Brussel (vernietigingsprocedure); Voorzitter van de Nederlandstalige Ondernemingsrechtbank (schorstingsprocedure)
Waterloolaan 70, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/ondernemingsrechtbank/nederlandstalige-ondernemingsrechtbank-brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Nederlandstalige Ondernemingsrechtbank Brussel (vernietigingsprocedure); Voorzitter van de Nederlandstalige Ondernemingsrechtbank (schorstingsprocedure)
Waterloolaan 70, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/ondernemingsrechtbank/nederlandstalige-ondernemingsrechtbank-brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Nederlandstalige Ondernemingsrechtbank Brussel (vernietigingsprocedure); Voorzitter van de Nederlandstalige Ondernemingsrechtbank (schorstingsprocedure)
Waterloolaan 70, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/ondernemingsrechtbank/nederlandstalige-ondernemingsrechtbank-brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-03