Zorgbedrijf Antwerpen, Welzijnsvereniging

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamcontract voor aankoop van was- en droogmachines en onderhoudscontract



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging
Postadres: Ballaarstraat 35,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Ellis Neefs
Tel: +32 34312790
E-mail: ellis.neefs@zorgbedrijf.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamcontract voor aankoop van was- en droogmachines en onderhoudscontract 
Referentienummer: 2021/132/EN
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39713210
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Aankoop was- en droogmachine 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging, Ballaarstraat 35 te 2018 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Onderhoud en herstellingen huidig machinepark 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging, Ballaarstraat 35 te 2018 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver voegt de drie meest recente jaarrekeningen toe. Indien de inschrijver niet bij wet verplicht is om een jaarrekening neer te leggen, voegt hij de meest recente balans en resultatenrekening bij. Deze boekhoudkundige documenten zullen gebruikt worden om een beknopte financiële analyse uit te voeren waarbij de solvabiliteit en cashflow beoordeeld worden. Bij ondernemingen die geen gezonde financiële situatie hebben waardoor een langdurige samenwerking een probleem zou kunnen vormen, kan de kandidaatstelling onregelmatig worden beschouwd en worden geweerd. Los daarvan kan de aanbestedende overheid verdere inlichtingen en documenten opvragen die zij nodig acht om de toestand van de inschrijver te beoordelen. 2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat toont hierbij aan geen negatief eigen vermogen te hebben.
2. De kandidaat moet kunnen aantonen dat men tijdens de laatste 3 jaren een relevante minimum jaaromzet heeft gehaald van EUR 150 000 voor perceel 1 en 100 000 voor perceel 2 met betrekking tot het voorwerp van de opdracht. Indien de inschrijver voor beide percelen indient, wordt er een minimum jaaromzet van EUR 250 000 gevraagd.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Perceel 1: Een lijst van minstens vijf gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, met vermelding van: - een korte beschrijving van de levering/opdracht - het bedrag - de datum - de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren - een contactpersoon met e-mailadres en telefoonnummer.De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier. Er kan door de aanbestedende overheid contact opgenomen worden met de opgegeven referenties.Tevens zullen de referenties gebruikt worden en in weging genomen worden dewelke niet werden opgegeven. Perceel 2: Een lijst van minstens vijf gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, met vermelding van:- een korte beschrijving van de interventie (onderhoud of herstelling)- het bedrag en duurtijd- de datum - de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren - een contactpersoon met e-mailadres en telefoonnummer.

Eventuele minimumeisen:
1. Perceel 1: Opgave van minstens 3 leveringen in de afgelopen 3 jaar in een zorginstelling of gelijkaardig.
Perceel 2: Opgave van minstens 3 praktische voorbeelden van recente interventies (waaronder minstens 1 onderhoud en 1 herstelling) in de afgelopen 3 jaar in een zorginstelling of gelijkaardig.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-02 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-01

Annonces similaires du BDA :