Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Vlaams Parlement
Postadres: Leuvenseweg 86,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Kris Van de Spiegle
Tel: +32 25524023
E-mail: aanbestedingen@vlaamsparlement.be
Internetadres(sen): www.vlaamsparlement.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=411565
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het vernieuwen en onderhouden van een kassasysteem Referentienummer: Vlaams Parlement-I120_003-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het Vlaams Parlement beschikt over een geïntegreerd kassasysteem dat bestaat uit verschillende onderdelen die verspreid zijn over verschillende locaties in het parlement en die gefaseerd vervangen zullen worden. De raamovereenkomst betreft het vernieuwen en onderhouden van dit kassasysteem.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-01
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Bestekdocumenten toegevoegd.