Gemeente Staden

Uitnodiging tot indienen offerte - Software facilitair management informatie systeem (FMIS) 2021 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Staden
Postadres: Ieperstraat 109,BE-8840 Staden
Contactpersoon: De heer Dieter Duboccage
Tel: +32 51708201
E-mail: dieter.duboccage@staden.be
Internetadres(sen): www.staden.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Gemeente Staden
Postadres: Ieperstraat 109,BE-8840 Staden
Contactpersoon: Mevrouw Evelyne Crabbe
Tel: +32 51708201
E-mail: evelyne.crabbe@staden.be
Internetadres(sen): www.staden.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Software facilitair management informatie systeem (FMIS) 2021 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: WO/GBB/2021 026
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48430000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
Voornaamste plaats van uitvoering: AC/DC, Ieperstraat 109, 8840 Staden
II.2.4. Beschrijving
Het gemeente bestuur van Staden is op zoek naar een softwareleverancier van een Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS). De toepassing moet helpen om:  - ervoor zorgen dat processen efficiënter en effectiever verlopen, - zorgen voor minder administratief werk,  - bepaalde processen beter te stroomlijnen doorheen de organisatie, - processen intern beter af te stemmen. De dienst wonen en omgeving en ICT zullen als eerste diensten gebruik maken van de toepassing, dit om het patrimonium te beheren. Met patrimonium wordt bedoeld: • gebouwenbeheer • openbaar domein: wegen, parken, groen, pleinen, … • wagenpark, rollend materieel en werktuigen • ICT park Het beheer van het patrimonium wordt opgevolgd door verschillende personen en vanuit een verschillende insteek (preventie, onderhoud en herstellingen, contractbeheer, investeringen, kleine en grotere werkopdrachten en meldingen, opvolging energieverbruik,…).  Opdrachten aan het patrimonium worden zowel door eigen diensten, als externen uitgevoerd. Meldingen van schade, vragen, opmerkingen, …gebeuren via diverse kanalen, dit zowel door interne medewerkers als externen zoals verenigingen, burgers,… Het systeem moet in staat zijn: • op een performante manier alle data van het patrimonium te centraliseren en op een gebruiksvriendelijke manier te ontsluiten voor de gebruikers. Met data wordt hier bedoeld: technische gegevens, bouwplannen, grondplannen, rooilijnplannen, as built dossiers, PID, technische fiches, MSDS, keuringen en attesten, contracten, dossiers investeringen, onderhoud, herstellingen en werkopdrachten, archief herstellingen,… • via een workflow op maat van Staden de registratie van een melding van werkopdracht, toewijzen aan de correcte uitvoerder, ontsluiten van nodige data, planning, kosten, statusopvolging, feedback en archivering op te volgen. • magazijnbeheer, uitlening van materialen , onderhoud van wagenpark, werktuigen en rollend materieel op te volgen.  Het systeem moet moduleerbaar zijn, zodat op termijn andere processen van de gemeente kunnen afgehandeld worden door het pakket. Zo denken we bijvoorbeeld aan dienst vrije tijd (verhuur van zalen en materialen). De verschillende modules moeten aan elkaar gekoppeld zijn. De andere mogelijkheden moeten worden vermeld in de offerte. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-12-31
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.

Eventuele minimumeisen:
1. beschrijving
2. beschrijving


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-24 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-22


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Kazernevest 3, BE-8000 Brugge

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-25

Annonces similaires du BDA :