Algemeen Ziekenhuis Sint-maria Vzw

Aankoop, levering en montage van ziekenhuisbedden met omnium onderhoudscontract en nachtkastjes



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw
Postadres: Ziekenhuislaan 100,BE-1500 Halle
Contactpersoon: Mevrouw Liesbet Lebegge
Tel: +32 23636142
E-mail: aankoop@sintmaria.be
Internetadres(sen): www.sintmaria.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop, levering en montage van ziekenhuisbedden met omnium onderhoudscontract en nachtkastjes 
Referentienummer: AZSINTMARIA/2021-006
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 33192120
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het ziekenhuis voorziet de aankoop, levering en montage van elektrische hoog/laag ziekenhuisbedden voor volwassenen en voorziet in nachtkastjes met koelkast.
De Ondernemer voorziet een proefopstelling van het in de offerte voorgestelde bed en nachtkastje.
Om het ergonomisch en gebruiksvriendelijk functioneren te toetsen, wordt het voorgestelde bed en het nachtkastje onderworpen aan een test gedurende een 3-tal weken.
De Ondernemer wordt gevraagd per perceel een voorstel te formuleren voor de terugname van +/- 350 van de huidige ziekenhuisbedden en nachtkastjes.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-21


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De documenten van de opdracht met als onderwerp “Aankoop, levering en montage van ziekenhuisbedden met omnium onderhoudscontract en nachtkastjes” zijn gewijzigd.
Vraag en antwoord i.k.v. het lastenboek werd toegevoegd aan de documenten.

Annonces similaires du BDA :