Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: VZW Inframut
Postadres: Tramstraat 69,BE-9052 Zwijnaarde
Contactpersoon: Jonas Van Hecke
E-mail: jonas.vanhecke@bondmoyson.be
Internetadres(sen): http://www.bondmoyson.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=410921
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst schoonmaak kantoren Referentienummer: Inframut-11P4-2021/005-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat het dagelijks en periodiek onderhoud van de kantoren van Bond Moyson Oost-Vlaanderen.
De opdracht bevat een 23-tal sites waar de schoonmaak wordt uitbesteed aan de opdrachtnemer. Voor deze kantoren voorziet de opdrachtnemer in een vast schoonmaakprogramma.
In aanvulling worden nog een 14-tal kantoren bijgevoegd, waarbij schoonmaak mogelijk is op afroep. Deze worden momenteel in eigen beheer van de opdrachtgever schoongemaakt. Er kan beroep gedaan worden op de opdrachtnemer voor bijvoorbeeld een vervanging van een personeelslid van de opdrachtgever.
In totaal beschikken we over een 37-tal kantoren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het dagelijks en periodiek onderhoud van de kantoren van Bond Moyson Oost-Vlaanderen. De opdracht bevat een 23-tal sites waar de schoonmaak wordt uitbesteed aan de opdrachtnemer. Voor deze kantoren voorziet de opdrachtnemer in een vast schoonmaakprogramma. In aanvulling worden nog een 14-tal kantoren bijgevoegd, waarbij schoonmaak mogelijk is op afroep. Deze worden momenteel in eigen beheer van de opdrachtgever schoongemaakt. Er kan beroep gedaan worden op de opdrachtnemer voor bijvoorbeeld een vervanging van een personeelslid van de opdrachtgever. In totaal beschikken we over een 37-tal kantoren.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-09-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-07-05
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Opgeëistenlaan 40A, BE-9000 GENT
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Eerste Aanleg
Opgeëistenlaan 40A, BE-9000 GENT
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-17