Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Universiteit Antwerpen
Postadres: Prinsstraat 13,BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 32653113
E-mail: aanbestedingen@uantwerpen.be
Internetadres(sen): http://www.uantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=410496
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
20048 - RAAMCONTRACT ALL-IN ONE HUUR EN ONDERHOUD FOTOKOPIEERTOESTELLEN Referentienummer: Universiteit Antwerpen-20048-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De Universiteit Antwerpen wenst decentrale fotokopieertoestellen te voorzien op verschillende locaties te Universiteit Antwerpen. Deze opdracht omvat zowel de installatie, de huur en het onderhoud van de fotokopieertoestellen, als het beheersysteem, de hardware en de software. De opdracht wordt als volgt opgesplitst:
- Deel 1: de multifunctionalprinters (MFP), installatie, huur en onderhoud;
- Deel 2: beheersysteem, zowel hardware als software.
De Universiteit Antwerpen verwacht:
- Het leveren en installeren van de MFP’s, als ook het onderhoud en nodige herstellingen, het verzorgen van een automatische tonersupply, uitvoeren van technische aanpassingen indien gevraagd, en dergelijke meer;
- Installeren en onderhouden van de nodige hard- en software voor de correcte werking van een accountingsysteem op maat van de universiteit;
- Opzet van een centraal beheersysteem;
- Aangeboden dienstverlening, plan van aanpak.
De toestellen worden gehuurd voor een periode van 72 maanden. Het contract begint te lopen van zodra alle toestellen geplaatst en operationeel zijn.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
II.2.4. Beschrijving
De Universiteit Antwerpen wenst decentrale fotokopieertoestellen te voorzien op verschillende locaties te Universiteit Antwerpen. Deze opdracht omvat zowel de installatie, de huur en het onderhoud van de fotokopieertoestellen, als het beheersysteem, de hardware en de software. De opdracht wordt als volgt opgesplitst: - Deel 1: de multifunctionalprinters (MFP), installatie, huur en onderhoud; - Deel 2: beheersysteem, zowel hardware als software. De Universiteit Antwerpen verwacht: - Het leveren en installeren van de MFP’s, als ook het onderhoud en nodige herstellingen, het verzorgen van een automatische tonersupply, uitvoeren van technische aanpassingen indien gevraagd, en dergelijke meer; - Installeren en onderhouden van de nodige hard- en software voor de correcte werking van een accountingsysteem op maat van de universiteit; - Opzet van een centraal beheersysteem; - Aangeboden dienstverlening, plan van aanpak. De toestellen worden gehuurd voor een periode van 72 maanden. Het contract begint te lopen van zodra alle toestellen geplaatst en operationeel zijn.
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-11