Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN CONCESSIEOVEREENKOMST
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: S-LIM CVBA
Postadres: Trichterheideweg 8,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: De heer Jan Neyens
Tel: +32 11266373
E-mail: info@s-lim.be
Internetadres(sen): www.s-lim.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Concessie voor de publicitaire exploitatie van schuilhuisjes en reclamevitrines in de steden Genk en Hasselt Referentienummer: s-Lim-2019/02
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79341000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
In 2020 heeft s-Lim de aanbesteding afgerond voor de plaatsing van nieuwe schuilhuisjes in de steden Hasselt en Genk. Het doel van deze overheidsopdracht is het sluiten van een concessieovereenkomst met één onderneming per stad (de twee percelen) ten behoeve van beheer, onderhoud en reclame exploitatie van schuilhuisjes en vrijstaande reclamevitrines.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Exploitatie reclame schuilhuisjes en vrijstaande reclamevitrines Hasselt II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel bestaat uit 2 onderdelen verplicht aan te bieden door de inschrijver: Onderdeel 1 :Exploitatie (inclusief beheer en onderhoud) van schuilhuisjes in Hasselt Onderdeel 2: Exploitatie (inclusief plaatsing, beheer en onderhoud) van vrijstaande reclamevitrines Hasselt
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Lot 2II.2.1. Benaming
Exploitatie reclame schuilhuisjes en vrijstaande reclamevitrines Genk II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel bestaat uit 2 onderdelen verplicht aan te bieden door de inschrijver: Onderdeel 1 :Exploitatie (inclusief beheer en onderhoud) van schuilhuisjes in Genk Onderdeel 2: Exploitatie (inclusief plaatsing, beheer en onderhoud) van vrijstaande reclamevitrines Genk
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.Minimumeisen: OmzetverklaringUit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8.
2. Om geselecteerd te worden moet de inschrijver per perceel waarvoor hij inschrijft een omzet van 705.000 EUR per jaar kunnen aantonen. De omzet moet gerelateerd zijn aan het voorwerp van de opdracht
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. toe te voegen2. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. toe te voegen
2. Uit de lijst met voornaamste diensten moet de inschrijver minimaal 1 referentie beschrijven van soortgelijke opdrachten die hij de afgelopen 3 jaar heeft uitgevoerd. De referentie moeten worden beschreven op maximaal 1 A4 met duidelijke vermelding van het bedrag, de datum
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-25 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
raad van state
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-11