Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Autonoom Gemeentebedrijf Aarschot
Postadres: Ten Drossaarde 1,BE-3200 Aarschot
Contactpersoon: De heer Dominik Vanlommel
Tel: +32 16550437
E-mail: dominik.vanlommel@aarschot.be
Internetadres(sen): www.aarschot.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: ATRAN bv ovv bvba
Postadres: Abdijstraat 40A,BE-2260 Westerlo
Contactpersoon: De heer Geert Teirlinck
Tel: +32 14542366
Fax: +32 14540485
E-mail: atran@atran.be
Internetadres(sen): www.atran.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Restauratie van de apotheek CC Gasthuis te Aarschot - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: TD/18.150
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45451000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Cultureel Centrum Het Gasthuis, Gasthuisstraat 22 te 3200 Aarschot
II.2.4. Beschrijving
Restauratie van de apotheek CC Gasthuis te Aarschot
II.2.7. Looptijd
60 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Hij voegt hiervoor een verklaring op eer toe (zie bestek).
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. verzekering tegen beroepsricico's2. zie bestek
Eventuele minimumeisen:
1. Binnen een termijn van dertig dagen na het sluiten van de opdracht toont de opdrachtnemer aan dat hij deze
verzekeringscontracten is aangegaan, aan de hand van een attest waaruit de door de opdrachtdocumenten
vereiste omvang van de gewaarborgde aansprakelijkheid blijkt.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie bestek
Eventuele minimumeisen:
1. Voor drie belangrijke en voor voorliggende aanbesteding relevante (d.i. gelijkaardige) restauratiewerken
uitgevoerd op grondgebied van het Vlaams Gewest, voltooid tijdens de laatste drie jaar, met restauratie
van een historisch interieur waarbij consolidatie,conservatie en restauratie en vrijleggingvan meubilair of
houtwerk en lijstwerk met polychromie een rol speelde.
Vereiste erkenning: D23 (Restauratie door ambachtslieden), Klasse 3
D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 3
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-14 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-11
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek is verplicht op straffe van nietigheid van de offerte.Gezien de corona-maatregelen dient er een afspraak gemaakt te worden voor een individueel plaatsbezoek.De inschrijver dient hiervoor contact op te nemen met de opdrachtgever via mail:dominik.vanlommel@aarschot.beDe inschrijver dient het attest als bewijs van plaatsbezoek correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
Tel: +32 16214111
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-12