Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Scholengroep 13 Zuid-Limburg
Postadres: Walstraat 39,BE-3840 Borgloon
Contactpersoon: Mevrouw Els Willems
Tel: +32 12242000
Fax: +32 11242019
E-mail: els.willems@szl13.be
Internetadres(sen): www.scholengroep13.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Scholengroep 13 Zuid-Limburg
Postadres: Walstraat 39,BE-3840 Borgloon
Contactpersoon: De heer Kristof Beckers
Tel: +32 497079921
Fax: +32 11242019
E-mail: Kristof.beckers@szl13.be
Internetadres(sen): www.scholengroep13.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor leveringen met als voorwerp HET HUREN VAN MULTIFUNCTIONELE KOPIEERTOESTELLEN MET EEN OMNIUM ONDERHOUDSCONTRACT Referentienummer: 2020145
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties.
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Opdracht voor leveringen met als voorwerp “HET HUREN VAN MULTIFUNCTIONELE KOPIEERTOESTELLEN MET EEN OMNIUM ONDERHOUDSCONTRACT” voor 72 maanden met 60 facturatiemaanden. Vermoedelijke hoeveelheid clicks voor de periode van 72 maanden : 79.500.000 zwart/wit. 20.500.000 kleur. Leveringsplaats: Diverse locaties. Zie de lijst met de verbonden scholen aan Scholengroep 13 Zuid – Limburg onder rubriek I.2 Identiteit van de aanbesteder. Zie ook bijlage C : Lijst met een verdeling van de toestellen per school.
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De financiële ratio's (liquiditeit, solvabiliteit, rentabiliteit, .) mbt de jaarrekening van
de laatste drie boekjaren moeten positief zijn.
2. De inschrijver voorziet als onderdeel van zijn offerte het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico’s.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Een beschrijving van de technische uitrusting, van de door de leverancier getroffen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, en van de door zijn onderneming geboden mogelijkheden op het vlak van studie en onderzoek.* Een attest of verklaring waarin de inschrijver verklaart over een helpdesk en onderhoudstechnici in België en in eigen dienstverband te beschiken ten einde de dienstverlening te realiseren.* Een attest of verklaring waaruit blijkt dat de aangeboden apparaten nieuw zijn en dus voor het eerst in gebruik worden genomen.* Referentielijst
Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst met referenties van de voornaamste gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaren heeft verricht, inclusief minimum vijf tevredenheidsattesten waarvan minstens twee uit een onderwijsinstelling.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-08 09:40
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-03
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-06-08
Plaatselijke tijd: 09:40
Adres: Scholengroep 13 Zuid-Limburg, Ambiorixstraat 51 te 3700 Tongeren
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Limburg - afdeling Tongeren
Piepelpoel 10, BE-3700 Tongeren
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-06