Vrije Universiteit Brussel

Technisch beheer en onderhoud stookplaats en warmteverdeelnetten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Vrije Universiteit Brussel
Postadres: Pleinlaan 2,BE-1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel: +32 26292294
E-mail: sonia.dewulf@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Vrije Universiteit Brussel - Directie Infrastructuur
Postadres: Pleinlaan 2,BE-1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Iwein Baeyens
Tel: +32 26293018
E-mail: Directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Technisch beheer en onderhoud stookplaats en warmteverdeelnetten 
Referentienummer: VUB/2021/DI/01000-21011
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50700000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Technisch beheer, toezicht, preventief onderhoud en herstellingen van de stookplaats (gemeenschappelijk voor de sites van VUB en ULB) en de warmteverdeelnetten VUB en ULB. Voor de stookplaats (gelegen VUB) zijn de vergoedingen voor deze prestaties en leveringen ten laste van VUB en van ULB, naar rato van het warmteverbruik. Voor de warmteverdeelnetten VUB en ULB zijn de vergoedingen voor deze prestaties en leveringen ten laste van de VUB en van de ULB, elk voor hun respectievelijke site. Het doel van dit dossier bestaat erin een opdrachtnemer te verkrijgen voor: de 24/24h 7d/d overwaking het preventief onderhoud de snelle interventies bij storingen  van de technische installaties van de stookplaats en de warmteverdeelnetten om zo de bedrijfszekerheid ervan ten allen tijde te verzekeren. Er wordt dus enerzijds verwacht dat de opdrachtnemer met gekwalificeerd personeel het onderhoud van alle technische installaties kan uitvoeren volgens de regels van de kunst en de vigerende wetgeving, normen en regelgevingen op regelmatige tijdstippen in functie van de noodzaak van de installatie onderdelen en anderzijds de monitoring ervan. 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Zie bijlage C
2. minimum 4.500.000 EUR
3. De kandidaat dient een verklaring toe te voegen betreffende de omzet inzake de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van deze opdracht is, waarin aangetoond wordt dat hij een minimumomzet van EUR 750.000 EUR per jaar behaald heeft in de laatste drie beschikbare boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De opgave van de behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole en van die welke de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren.3. ISO 9001Een geldig ISO 9001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. VCA certificaatEen VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.

Eventuele minimumeisen:
1. 3 referentie van een stookplaats van minimum 10MW met een warmteverdeelnet moet vergezeld zijn van attesten die bewijzen dat de diensten naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten vermelden het bedrag van de diensten, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd, de duur van de overeenkomst en de naam en de coördinaten van de verantwoordelijke. Voorts wordt aangegeven of de diensten naar voldoening zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
2. min opgave van 2 uitvoerende technici met hun diploma specifiek per specialiteit
+ min opgave van 1 coördinator (onderhoud) met diploma en een min. ervaring van 10 jaar.
3. Een geldig ISO 9001-certificaat
4. De inschrijver dient een geldig VCA- certificaat ten hoofde van de firma voor te leggen.
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 3
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 3
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-17 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-06-17
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Vrije Universiteit Brussel - dienst Aankoop - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 08/05/2021 om 09.00De inschrijver wordt verplicht een plaatsbezoek uit te voeren.De aannemer erkent de site voorafgaandelijk aan zijn inschrijving bezocht te hebben en zich rekenschap te hebben gegeven van de toestand der plaatsen, de omvang van de opdracht, de aard der werken en de eventuele moeilijkheden.Dit teneinde alle risico’s en moeilijkheden bij de uitvoering van de werken, zelfs onvoorziene, en zonder uitzondering in te schatten.In geen geval mag de aannemer de aard van de grond of leveringen waarmede hij belast is, inroepen om gelijk wat te betwisten, schadevergoeding te vragen, of zich te onttrekken aan de gedeeltelijke of algehele uitvoering van zijn verbintenis.Di 18/5/2021 om 09:00u: Vrije Universiteit Brussel, Triomflaan Toegang 6, gebouw T, vergaderzaal Braem T 1.14, 1050 BrusselDo 20/5/2021 om 09:00u: Vrije Universiteit Brussel, Triomflaan Toegang 6, gebouw T, vergaderzaal Braem T 1.14, 1050 BrusselGezien de coronamaatregelen, stellen we 2 data voor. Gelieve u slechts voor 1 datum in te schrijven met maximum 1 persoon en u te houden aan de door de overheid aanbevolen coronamaatregelen aanbevolen door de Belgische overheid (dragen mondmasker, 1.5m afstand bewaren).Gelieve ook de coronamaatregelen specifiek voor VUB na te leven zie website https://www.vub.be/coronavirus#voorzorgsmaatregelenInschrijven voor plaatsbezoek is noodzakelijk:U dient uiterlijk 5 kalenderdagen voor de eerst gepubliceerde datum plaatsbezoek in te schrijven, dit kan enkel door een mail te sturen naar directeur.infra@vub.be met als vermelding inschrijving plaatsbezoek dossiernummer VUB/2021/DI/01000-21011 op gekozen datum xx/xx/xxxxU ontvangt een bevestiging van uw inschrijving plaatsbezoekAlle vragen dienen na het plaatsbezoek schriftelijk gesteld te worden, max 6 kalenderdagen na het plaatsbezoek. Uw vragen dient u te sturen naar directeur.infra@vub.be met als vermelding vraagstelling dossiernummer VUB/2021/DI/01000-21011De vagen zullen beantwoord worden in de vorm van een Q & A-document.Om ervoor te zorgen dat u de antwoorden op de gestelde vragen ontvangt, dient u bij het downloaden van het bestek uw mailadres achter te laten.De gebouwen zijn alleen toegankelijk langs de wegen, ingangen en trappen aangeduid door het Bestuur.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-06

Annonces similaires du BDA :