Vrije Universiteit Brussel

Onderhoudscontract zwembad Vrije Universiteit Brussel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Vrije Universiteit Brussel
Postadres: Pleinlaan 2,BE-1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel: +32 26292294
E-mail: sonia.dewulf@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Directie Infrastructuur
Postadres: Pleinlaan 2,BE-1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Iwein Baeyens
Tel: +32 26293018
Fax: +32 26293090
E-mail: Directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen): http://www.vub.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoudscontract zwembad Vrije Universiteit Brussel 
Referentienummer: VUB/2021/DI/01000-21010
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50324200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Directie Infrastructuur, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Het betreft het onderhoud van alle installaties: elektriciteit, sanitair, verwarming en alle technische installaties behorende tot en bijdragend tot de goede werking van het zwembad. Het zwembad omvat 2 zwembaden: groot bad (= wedstrijdbad) met een inhoud van 663 m³ en een klein bad (= doelgroepenbad) met een inhoud van 270 m³ 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Basisopdracht: 12 maanden Er kunnen mogelijk 3 x 1 jaar verlengingen zijn. Na de laatste verlenging zal in ieder geval geen enkele nieuwe bestelling kunnen gebeuren in uitvoering van de opdracht. De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om de opdracht op te zeggen mits inachtname van een opzegtermijn van minstens 90 kalenderdagen voor het einde .(zie opdrachtdocumenten) 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Het UEA dient volledig door de onderaannemer(s) te worden ingevuld en dient alle informatie betreffende deze onderaannemer(s) te bevatten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. minimum 1.000.000 euro
2. zie bijllage C
3. De kandidaat dient een verklaring toe te voegen betreffende de omzet inzake de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van deze opdracht is, waarin aangetoond wordt dat hij een minimumomzet van EUR
750.000 EUR per jaar behaald heeft in de laatste drie beschikbare boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een geldig ISO 9001 certificaat2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.3. Een lijst van de diensten die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste diensten naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. Een geldig ISO 9001-certificaat
2. De inschrijver dient een geldig VCA- certificaat ten hoofde van de firma voor te leggen.
3. 3 referenties voor zwembadonderhoud met min. omvang 60.000 EUR/jaar en waarvan min. 1 referentie op grondgebied Brussels Hoofdstedelijk Gewest met specifieke wetgeving die hier geldig is. .
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 3
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 3
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-10 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-06-10
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Vrije Universiteit Brussel - Aankoop, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 18/05/2021 om 14.00De inschrijver wordt verplicht een plaatsbezoek uit te voeren.De aannemer erkent de site voorafgaandelijk aan zijn inschrijving bezocht te hebben en zich rekenschap te hebben gegeven van de toestand der plaatsen, de omvang van de opdracht, de aard der werken en de eventuele moeilijkheden.Dit teneinde alle risico’s en moeilijkheden bij de uitvoering van de werken, zelfs onvoorziene, en zonder uitzondering in te schatten.In geen geval mag de aannemer de aard van de grond of leveringen waarmede hij belast is, inroepen om gelijk wat te betwisten, schadevergoeding te vragen, of zich te onttrekken aan de gedeeltelijke of algehele uitvoering van zijn verbintenis.Het tijdstip en data van de plaatsbezoeken wordt in de publicatie meegedeeld.Gezien de coronamaatregelen, stellen we 2 data voor. Gelieve u slechts voor 1 datum in te schrijven met maximum 1 persoon en u te houden aan de door de overheid aanbevolen coronamaatregelen aanbevolen door de Belgische overheid (dragen mondmasker, 1.5m afstand bewaren).• Di 18/5/2021 om 14:00u: Vrije Universiteit Brussel, Triomflaan Toegang 6, gebouw T, vergaderzaal Braem T 1.14, 1050 Brussel• Do 20/5/2021 om 14:00u: Vrije Universiteit Brussel, Triomflaan Toegang 6, gebouw T, vergaderzaal Braem T 1.14, 1050 BrusselGelieve ook de coronamaatregelen specifiek voor VUB na te leven zie website https://www.vub.be/coronavirus#voorzorgsmaatregelenInschrijven plaatsbezoek noodzakelijk:U dient u ten laatste 5 kalenderdagen voor de eerste gepubliceerde datum plaatsbezoek in te schrijven, dit kan enkel door een mail te sturen naar directeur.infra@vub.be met als vermelding inschrijving plaatsbezoek dossiernummer VUB/2021/DI/01000-21010 op gekozen datum xx/xx/xxxx. U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving plaatsbezoek.Alle vragen dienen na het plaatsbezoek schriftelijk gesteld te worden, max 6 kalenderdagen na het plaatsbezoek. Uw vragen dient u te sturen naar directeur.infra@vub.be met als vermelding vraagstelling dossiernummer VUB/2021/DI/01000-21010. De vagen zullen beantwoord worden in de vorm van een Q & A-document.Om ervoor te zorgen dat u de antwoorden op de gestelde vragen ontvangt, dient u bij het downloaden van het bestek uw mailadres achter te laten.De gebouwen zijn alleen toegankelijk langs de wegen, ingangen en trappen aangeduid door het Bestuur.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-06

Annonces similaires du BDA :