Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Herent
Postadres: Spoorwegstraat 6,BE-3020 Herent
Contactpersoon: De heer facilitairbeheer (FACB)
Tel: +32 16853020
Fax: +32 16853160
E-mail: facilitairbeheer@herent.be
Internetadres(sen): www.herent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Bouwen van twee repetitieruimtes in GC De Wildeman - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 1026 - repetitieruimte
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45323000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Patrimonium > GC De Wildeman
II.2.4. Beschrijving
Bouwen van twee repetitieruimtes in GC De Wildeman
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-09-01
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;De Belgische inschrijvers moeten dit aanvragen bij de FOD Justititie - Directoraat-generaal - Rechterlijke organisatie - Centraal strafregister - e-adres: cjc-csr@just.fgov.be.)* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem.U moet dit aanvragen bij de FOD Justitie – Directoraat-generaal – Rechterlijke organisatie – Centraal strafregister – e-adres: strafregister@just.fgov.beIndien uw bedrijf zijn sociale bijdragen niet via de RSZ betaalt, moet u een attest bijvoegen dat uw bedrijf in orde is met zijn sociale bijdragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. nvt
Eventuele minimumeisen:
1. nvt
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. e inschrijver geeft minimum 1 referentie op van het bouwen van een akoestische ruimte in de afgelopen 5 jaar. De opgegeven referentie(s) zullen onderzocht worden. De inschrijver voegt daarbij een ondertekent bewijs van de opdrachtgever (attest van goede uitvoering) dat de werken naar tevredenheid zijn uitgevoerd.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 1 referentie incl. ondertekend attest van goede uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-27 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-24
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren. Een afspraak voor het plaatsbezoek dient gemaakt te worden met de dienst facilitair beheer, tel. 016 85 30 20 – mail facilitairbeheer@herent.be.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-05