Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: HospiLim vzw
Postadres: AGORALAAN Z/N GEBOUW Abis ,BE-3590 Diepenbeek
Contactpersoon: De heer Ruben Van den Bussche
Tel: +32 11286961
E-mail: Ruben.vandenbussche@hospilim.be
Internetadres(sen): www.hospilim.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van kantoormateriaal voor de leden van HospiLim vzw Referentienummer: 2020-HospiLim-307
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30192000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het onderwerp van deze raamovereenkomst is het leveren van kantoormateriaal en papier voor de Werkende Leden van HospiLim.
Deze opdracht bevat drie percelen en kan gegund worden per perceel:
- Perceel 1: Kantoormateriaal
- Perceel 2: Papier
- Perceel 3: Toners
Algemeen
Teneinde te kunnen beantwoorden aan de continue en desgevallend dringende behoefte tot levering van kantoormateriaal, wenst vzw HospiLim en over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst die loopt over 48 maanden.
Leverplaats
Volgende Leden nemen deel aan de raamovereenkomst:
- Algemeen Ziekenhuis Vesalius
- Jessa Ziekenhuis
- Sint-Franciscusziekenhuis
- Ziekenhuis Oost-Limburg (inclusief campus Maas&Kempen)
- Medisch Centrum St.-Jozef
- Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
Al deze Leden van HospiLim kunnen bestellingen afroepen voor de producten gegund onder deze raamovereen.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-30
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
- Q&A document
- Erratum inventaris perceel 3