Stadsbestuur Diksmuide

Uitnodiging tot indienen offerte - Huur koffieautomaten en aankoop fairtradekoffie en bijhorende producten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stadsbestuur Diksmuide
Postadres: Grote Markt 6,BE-8600 Diksmuide
Contactpersoon: Mevrouw Karien Callewaert
Tel: +32 51793111
Fax: +32 51510044
E-mail: Karien.callewaert@diksmuide.be
Internetadres(sen): www.diksmuide.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Huur koffieautomaten en aankoop fairtradekoffie en bijhorende producten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2021-192
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15860000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE252
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse
II.2.4. Beschrijving
Het betreft een opdracht van levering van 5 jaar voor de huur, plaatsing, indienststelling en onderhoud van koffieautomaten, fairtradekoffie en bijhorende producten met een gespreide bestelling en leveringen op afroep in een aantal locaties van het Stadsbestuur en OCMW. Koffieautomaten incl. de bijhorende producten Het betreft een opdracht volgens de formule huur waarbij het stads- en OCMW-bestuur de automaten huurt maar zelf instaat voor het vullen en reinigen van de automaten. Het technisch onderhoud wordt uitgevoerd door de technische dienst van de leverancier van de automaat. De automaten worden voorzien op verschillende locaties (ongeveer 330 personeelsleden). De aanbestedende overheid kan in de uitvoering van deze opdracht de leverancier verzoeken om onder dezelfde voorwaarden bijkomende automaten en producten te plaatsen, te leveren, in dienst te stellen en technisch te onderhouden op andere locaties van het stadsbestuur en OCMW. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Bij elke referentie moeten de naam van een contactpersoon en zijn contactgegevens vermeld worden.2. Toevoegen van certificaten opgesteld door erkende officiële diensten of instituten voor kwaliteitscontroles (ISO9001) of bewijs van inzake gelijkaardige maatregelen, voedselveiligheid (HACCP), CE-attesten (norm 2006/95/EG LS en 2014/30/EU ELC), handleidingen en technische fiches van de aangeboden producten, toestellen en automaten.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 5 referenties
2. De producten dienen Fair Trade te zijn. Een attest/label toevoegen van de aangeboden producten


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-18 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-15


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren, per dienst waar een toestel zal voorzien worden. Het plaatsbezoek moet de inschrijver de mogelijkheid bieden zich een duidelijk beeld te vormen van de opdracht (bv de maximale afmeting die een toestel kan hebben, de nodige capaciteit voor een locatie, …)U dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan uw offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-29

Annonces similaires du BDA :