De Vlaamse Waterweg Nv

Albertkanaal – Gemeente Grobbendonk: Bouw van een geluidswal en scherm.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De Vlaamse Waterweg nv
Postadres: Havenstraat 44,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Glenn Vanderhoydonck
Tel: +32 11298400
E-mail: regio.oost@vlaamsewaterweg.be
Internetadres(sen): www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=405499


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Albertkanaal – Gemeente Grobbendonk: Bouw van een geluidswal en scherm. 
Referentienummer: De Vlaamse Waterweg-ARO-20-1106-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45220000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is het ophogen van een grondwal met een oeverzwaluwwand die al gerealiseerd is. Deze grondwal zal opgehoogd worden met aangevoerde grond tot een geluidswal. Bovenop deze geluidswal zal er dan nog een geluidsscherm met een hoogte van 4 m dienen geïnstalleerd te worden. Verder dienen er voor deze werken een aantal bomen gekapt te worden en dient er een gracht verplaatst te worden. Langsheen de gracht zal er ook een onderhoudspad moeten aangelegd worden. Tenslotte zal er ook de nodige groenaanleg dienen voorzien te worden binnen de projectzone
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-23


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Art. 84 : elektronische indiening offertes:. De aan te leveren documenten dienen te worden opgeladen in vier groepen bestanden:. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘US_’ waar enerzijds alle documenten die betrekking hebben op de. uitsluitingscriteria en de selectiecriteria in opgenomen zijn en anderzijds alle andere documenten die geen betrekking hebben. op de prijs of de overige gunningscriteria (bijv. volmachten, nota inzake sluitingsperiode, …);. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘PR_’ waar alle prijs gerelateerde documenten in opgenomen zijn;. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘OG_’ waar alle documenten m.b.t. de overige gunningscriteria in opgenomen zijn;. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘OF_’ waar het offerteformulier in opgenomen is. De uitvoeringstermijn van de werken bedraagt:. - Vast gedeelte: 110 werkdagen;. - Voorwaardelijk gedeelte: 730 kalenderdagen. Voor elk gedeelte wordt een afzonderlijk aanvangsbevel uitgeschreven. De respectievelijke uitvoeringstermijnen voor elk gedeelte nemen dan ook telkens aanvang op de datum vermeld in het bijhorende bevel tot aanvang van de werken. De gedeelten zijn niet noodzakelijk aanéénsluitend. De opdrachtnemer houdt met deze fasering rekening en hij mag geen verlenging van de termijn, noch vergoeding van welke aard ook eisen wegens deze niet-aanéénsluiting. In afwijking op art. 76, § 1 AUR wordt de uitvoeringstermijn van het voorwaardelijk gedeelte uitgedrukt in kalenderdagen. De reden hiervoor is een duidelijke periode vast te leggen waarin de opdrachtnemer dient in te staan voor het onderhoud van de projectzone. Hierop zijn de voorwaarden voor verlet, e.d. niet van toepassing, vandaar de termijn in kalenderdagen.
Te lezen:
Art. 84 : elektronische indiening offertes:. De aan te leveren documenten dienen te worden opgeladen in vier groepen bestanden:. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘US_’ waar enerzijds alle documenten die betrekking hebben op de. uitsluitingscriteria en de selectiecriteria in opgenomen zijn en anderzijds alle andere documenten die geen betrekking hebben. op de prijs of de overige gunningscriteria (bijv. volmachten, nota inzake sluitingsperiode, …);. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘PR_’ waar alle prijs gerelateerde documenten in opgenomen zijn;. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘OG_’ waar alle documenten m.b.t. de overige gunningscriteria in opgenomen zijn;. - Bestand waarvan de benaming begint met ‘OF_’ waar het offerteformulier in opgenomen is. De uitvoeringstermijn van de werken bedraagt:. - Vast gedeelte: 110 werkdagen;. - Voorwaardelijk gedeelte: 730 kalenderdagen. Voor elk gedeelte wordt een afzonderlijk aanvangsbevel uitgeschreven. De respectievelijke uitvoeringstermijnen voor elk gedeelte nemen dan ook telkens aanvang op de datum vermeld in het bijhorende bevel tot aanvang van de werken. De gedeelten zijn niet noodzakelijk aanéénsluitend. De opdrachtnemer houdt met deze fasering rekening en hij mag geen verlenging van de termijn, noch vergoeding van welke aard ook eisen wegens deze niet-aanéénsluiting. In afwijking op art. 76, § 1 AUR wordt de uitvoeringstermijn van het voorwaardelijk gedeelte uitgedrukt in kalenderdagen. De reden hiervoor is een duidelijke periode vast te leggen waarin de opdrachtnemer dient in te staan voor het onderhoud van de projectzone. Hierop zijn de voorwaarden voor verlet, e.d. niet van toepassing, vandaar de termijn in kalenderdagen. TWB1 :. Er zal een PDF worden toegevoegd met de verduidelijking. Toelichting op post 29 Vast gedeelte:. In de post 0402.31325* zit ook het transport van de aangewezen grond vanuit zijn huidige locatie naar de projectzone in Grobbendonk vervat. De in deze post aan te voeren gronden zijn gelegen aan de Winterbeeklaan te Genk. De eigenschappen van deze gronden zijn terug te vinden in de verslagen van het milieuhygiënisch grondonderzoek en de onderkenningsproeven, uitgevoerd op deze gronden. De verslagen zijn als bijlage bij het bestek terug te vinden.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
TWB 1 :
Er zal een PDF worden toegevoegd aan de documenten met de verduidelijking op post 29 van het vast gedeelte.

Annonces similaires du BDA :