Karel De Grote-hogeschool Vzw

Raamovereenkomst voor het schoonmaken van de KdG campussen (incl. sanitaire hygiëne voorzieningen) en het schoonmaken van de ramen en beglazingen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Karel de Grote-Hogeschool VZW
Postadres: Brusselstraat 45,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Annemie Marien
E-mail: overheidsopdrachten@kdg.be
Internetadres(sen): http://www.kdg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=405596


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het schoonmaken van de KdG campussen (incl. sanitaire hygiëne voorzieningen) en het schoonmaken van de ramen en beglazingen. 
Referentienummer: Karel de Grote-Hogeschool VZW-FAC_2021_001-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De raamovereenkomst voor het schoonmaken van de KdG campussen (incl. sanitaire hygiëne voorzieningen) en het schoonmaken van de ramen en beglazingen.
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
- Perceel 1: het schoonmaken van de KdG campussen (incl. sanitaire hygiëne voorzieningen)
- Perceel 2: het schoonmaken van de ramen en beglazingen (binnen + buiten)
De raamovereenkomst is een resultaatsverbintenis zodat een optimale toestand van netheid en onderhoud gegarandeerd is in alle campussen en/of gebouwen. Ze dekt alles wat noodzakelijk is om het bereiken van de doelstellingen die beschreven staan in dit bestek en in de prestatieopgaves in bijlage.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-20


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-04-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-05-03
Plaatselijke tijd: 11:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-04-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-05-03
Plaatselijke tijd: 11:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
1) de antwoorden op de vragen die gesteld werden in het forum werden opgeladen in e-notification onder de naam 'vragen forum'
2) de antwoorden op de vragen tijdens het plaatsbezoek werden opgeladen in enotification onder de naam 'vragen plaatsbezoek P1 schoonmaak' en 'vragen plaatsbezoek P2 ramenpoets'
3) de inventaris voor perceel 2 'ramenpoets' werd aangepast en opgeladen in enotification onder de naam 3.2_P2_Inventaris_Ramenpoets v2 . U dient deze nieuwe versie te gebruiken voor de opmaak van uw offerte.
4) volgende wijziging werd aangebracht in het hoofdstuk rond social return van het opdrachtdocument, hoofdstuk 4.2.7.5: Social return: deze vereiste is verplicht vanaf het tweede jaar. (zie ook antwoorden op de vragen forum)

Annonces similaires du BDA :