Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Postadres: Dijkstraat 8,BE-2630 Aartselaar
Contactpersoon: Dhr. Herman Du Mong
Tel: +32 34504511
Fax: +32 34583020
E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internetadres(sen): www.aquafin.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=408177
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
V0140002/2 - RWZI Tervuren, levering membranen Referentienummer: AQFINFRA-V0140002/2-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42912330
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
V0140002/2 - RWZI Tervuren, levering membranen
Onderhavige aanneming houdt het volgend in:
- De levering van membranen (modules) voor de RWZI Tervuren aan de in het bestek
gestelde voorwaarden (procesparameters) en dit ter vervanging van de bestaande
membraancassettes.
- Het leveren van de nodige assistentie (incl. advies) bij het plaatsen van deze
membraancassettes door een derde partij.
- Het leveren van de nodige assistentie (incl. advies (automatisering/sturing)) voor en
bij de opstart.
- Het uitvoeren van de garantiekeuringen en het voorzien van een opleiding van de
operatoren.
- De levering van 2 surpressoren voor de grofbellenbeluchting t.b.v. de membranen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Tervuren
II.2.4. Beschrijving
V0140002/2 - RWZI Tervuren, levering membranen Onderhavige aanneming houdt het volgend in: - De levering van membranen (modules) voor de RWZI Tervuren aan de in het bestek gestelde voorwaarden (procesparameters) en dit ter vervanging van de bestaande membraancassettes. - Het leveren van de nodige assistentie (incl. advies) bij het plaatsen van deze membraancassettes door een derde partij. - Het leveren van de nodige assistentie (incl. advies (automatisering/sturing)) voor en bij de opstart. - Het uitvoeren van de garantiekeuringen en het voorzien van een opleiding van de operatoren. - De levering van 2 surpressoren voor de grofbellenbeluchting t.b.v. de membranen.
II.2.7. Looptijd
150 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-21 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-21
Plaatselijke tijd: 11:30
Adres: Aquafin NVInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Na ontvangst van het aanvangsbevel heeft de opdrachtnemer een maximale leveringstermijn van 150 kalenderdagen om membranen/cassettes te leveren op de site en 180 kalenderdagen voor de levering van de supressoren.Het bestek is gratis te downloaden via de website van Aquafin onder het luik ‘Opdrachten’ met een link naar het e-tendering platform en kan mits expliciete aanvraag via Adminasprojecten@aquafin.be en met duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden.De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.Plaatsbezoek :Gezien met de aard van de locatie een aantal specifieke moeilijkheden gepaard gaan, wordt de leverancier verplicht vóór zijn prijsopmaak de plaats der werken te bezichtigen. Dit plaatsbezoek (RWZI Tervuren, Flosstraat, 3080 Tervuren) wordt georganiseerd op vrijdag 30 april 2021 van 8.00u tot 12.00u en donderdag 6 mei 2021 van 13u – 16u. De aanwezigheid (afspraak verplicht te maken) dient te worden bevestigd aan Herman Du Mong, +32 473 87 08 37Gelieve te noteren dat het dragen van veiligheidshelm, veiligheidsschoenen en fluohesje verplicht is bij dit bezoek.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Burgerlijke Rechtbank
Bolivarplaats 20, bus 1, BE-2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-20