Middelkerke

Raamcontract voor 3 jaar (2021-2024) voor de aankoop van toegangscontrolesystemen en technische bijstand



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Middelkerke
Postadres: Spermaliestraat 1,BE-8430 Middelkerke
Contactpersoon: Stijn Gussé
Tel: +32 59313016
E-mail: stijn.gusse@middelkerke.be
Internetadres(sen): http://www.middelkerke.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=407565


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor 3 jaar (2021-2024) voor de aankoop van toegangscontrolesystemen en technische bijstand 
Referentienummer: Middelkerke-CAD/AN/20210009-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42961100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Momenteel zijn er 2 gebouwen van ons stadspatrimonium uitgerust met het toegangscontrolesysteem van SALTO en zijn er 100 gebruikers actief. Het is de bedoeling om dit nog verder uit te breiden naar andere gebouwen van het gemeentebestuur/OCMW/AGB.
Het centraal beheer gebeurt vanuit de dienst domein en gebouwen met behulp van de software RW Pro-Access. Per gebouw wordt er een departement aangemaakt om aan de gebruikers van de gebouwen rechten te gegeven om de eigen deuren te beheren.
In de samenvattende meetstaat zijn de meest courante producten opgenomen die het bestuur aankoopt. De inschrijver voegt aan zijn offerte een overzicht toe van de andere producten die kunnen aangekocht worden.
Wanneer het bestuur vraagt om een gebouw te voorzien van het toegangscontrolesysteem, gaat dit gepaard met een plaatsbezoek; men analyseert de locatie en naar aanleiding van de omschreven behoeftes doet men een voorstel naar productbenodigdheden en eventuele bijkomende werken die er moeten worden uitgevoerd.
Het is de aangestelde firma die bepaalt hoeveel gateways, repeaters,. er nodig zijn op een bepaalde locatie opdat het systeem goed kan functioneren.
De opmaak van een offerte is kosteloos en het overmaken dient binnen de twee weken na aanvraag te gebeuren.
Voor de levering van producten waarbij geen werken nodig zijn, worden geen kosten aangerekend.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE255
II.2.4. Beschrijving
Momenteel zijn er 2 gebouwen van ons stadspatrimonium uitgerust met het toegangscontrolesysteem van SALTO en zijn er 100 gebruikers actief. Het is de bedoeling om dit nog verder uit te breiden naar andere gebouwen van het gemeentebestuur/OCMW/AGB. Het centraal beheer gebeurt vanuit de dienst domein en gebouwen met behulp van de software RW Pro-Access. Per gebouw wordt er een departement aangemaakt om aan de gebruikers van de gebouwen rechten te gegeven om de eigen deuren te beheren. In de samenvattende meetstaat zijn de meest courante producten opgenomen die het bestuur aankoopt. De inschrijver voegt aan zijn offerte een overzicht toe van de andere producten die kunnen aangekocht worden. Wanneer het bestuur vraagt om een gebouw te voorzien van het toegangscontrolesysteem, gaat dit gepaard met een plaatsbezoek; men analyseert de locatie en naar aanleiding van de omschreven behoeftes doet men een voorstel naar productbenodigdheden en eventuele bijkomende werken die er moeten worden uitgevoerd. Het is de aangestelde firma die bepaalt hoeveel gateways, repeaters,. er nodig zijn op een bepaalde locatie opdat het systeem goed kan functioneren. De opmaak van een offerte is kosteloos en het overmaken dient binnen de twee weken na aanvraag te gebeuren. Voor de levering van producten waarbij geen werken nodig zijn, worden geen kosten aangerekend. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-07-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-12-31
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-20
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE-1040 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-14

Annonces similaires du BDA :