Ku Leuven

QOP21-1684 - Technisch onderhoud geïntegreerde HVAC-installaties Campus Gasthuisberg zone 2 - Bestek TD/86127



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Technische Diensten KU Leuven
Postadres: W. de Croylaan 60A bus 5570,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=406606


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
QOP21-1684 - Technisch onderhoud geïntegreerde HVAC-installaties Campus Gasthuisberg zone 2 - Bestek TD/86127 
Referentienummer: KULeuven-QOP21-1684-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50700000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
QOP21-1684 - Technisch onderhoud geïntegreerde HVAC-installaties Campus Gasthuisberg zone 2 - Bestek TD/86127
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
QOP21-1684 - Technisch onderhoud geïntegreerde HVAC-installaties Campus Gasthuisberg zone 2 - Bestek TD/86127 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan het bestuur de overeenkomst nog 5 maal verlengen met telkens een periode van 1 jaar. Deze verlenging wordt door het bestuur meegedeeld aan de opdrachtnemer via aangetekend schrijven uiterlijk 3 maanden vóór het verstrijken van de oorspronkelijke looptijd van de opdracht. Een verlenging is enkel mogelijk op voorwaarde van een positieve evaluatie van de uitvoering van de eerste 4 jaren en nadien de verlengingsjaren. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-11 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-11
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Verplichte informatievergadering en rondleiding gebouwenDe informatievergadering en de rondleiding zijn verplicht.Er worden 2 sessies voorzien.Deze gaan door op:- Dinsdag 20 april 2021- Donderdag 22 april 2021Gelieve hiervoor een afspraak te maken met dhr. Johan Willems op telefoonnummer + 32 16 32 21 76, GSM + 32 487 33 23 55 of via e-mail johan.willems1@kuleuven.be.Het bewijs van plaatsbezoek, afgegeven en ondertekend door de leidend ambtenaar of zijn aangestelden, zoals vermeld in artikel 1' controle en toezicht op de uitvoering' van dit bestek, tijdens dit plaatsbezoek, dient, op straffe van substantiële onregelmatigheid, bij de offerte gevoegd te worden.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-09

Annonces similaires du BDA :