Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Lanaken
Postadres: Jan Rosierlaan 1,BE-3620 Lanaken
Contactpersoon: Mevrouw Mady Beckers
Tel: +32 89730739
Fax: +32 89722487
E-mail: mady.beckers@lanaken.be
Internetadres(sen): www.lanaken.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Technische Dienst
Postadres: Koning Albertlaan 247,BE-3620 Lanaken
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Merckx
Tel: +32 89719151
Fax: +32 89718631
E-mail: sofie.merckx@lanaken.be
Internetadres(sen): www.lanaken.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Lanaken - DE BRON : Integratie huis v/h kind-bib-erfgoed-spelotheek Referentienummer: 2020/030
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262700
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: LANAKEN > Bibliotheek Lanaken
II.2.4. Beschrijving
Lanaken - DE BRON : Integratie huis v/h kind-bib-erfgoed-spelotheek
II.2.7. Looptijd
150 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver verzekert zijn burgerlijke beroepsaansprakelijkheid conform de wettelijke bepalingen. De inschrijver dient een attest van deze verzekering voor te leggen.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van verzekering mag niet ouder zijn dan 3 maanden en dient de periode van dekking te bevatten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver voegt het bewijs toe van de gevraagde erkenningen.
Eventuele minimumeisen:
1. Indien het inschrijvingsbedrag lager ligt dan de gevraagde klasse, mag de inschrijver het bewijs van lagere klasse indienen.
Indien het inschrijvingsbedrag hoger ligt dan de gevraagde klasse, dient de inschrijver het bewijs van hogere klasse toe te voegen.
Klasse 4 : inschrijvingsbedrag tot EUR 900.000 excl. btw
Klasse 2 : inschrijvingsbedrag tot EUR 275.000 excl. btw
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4 (voor de hoofdaannemer)
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 2 (voor de onderaannemer HVAC - sanitair)
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 2 ( (voor de onderaannemer HVAC - sanitair)
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2 (voor de onderaannemer Elektriciteit)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-02 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-06-02
Plaatselijke tijd: 10:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver dient voorafgaand aan zijn inschrijving een plaatsbezoek af te leggen om zich te vergewissen van de huidige toestand van het gebouw en de toegangsmogelijkheden tot het gebouw en de zone van de uitbreiding.De inschrijver dient tijdig voorafgaand hiervoor een afspraak te maken met mevrouw Sofie Merckx op telefoon nr. 0496-12 46 28 of middels e-mail : sofie.merckx@lanaken.beDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-06