Stad Hamont-achel

Herbestemming van het Ursulinen klooster Hamont-Achel - Fase 1: Bouwkundige restauratie kapel en restauratie glasramen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Hamont-Achel
Postadres: Stad 40,BE-3930 Hamont-Achel
Contactpersoon: De heer Peter Habraken
Tel: +32 11510614
Fax: +32 11447237
E-mail: phabraken@hamont-achel.be
Internetadres(sen): www.hamont-achel.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Herbestemming van het Ursulinen klooster Hamont-Achel - Fase 1: Bouwkundige restauratie kapel en restauratie glasramen 
Referentienummer: 2021010
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Klooster Ursulinen, Kloosterstraat 2 te 3930 Hamont-Achel
II.2.4. Beschrijving
Herbestemming van het Ursulinen klooster Hamont-Achel - Fase 1: Bouwkundige restauratie kapel en restauratie glasramen 
II.2.7. Looptijd
18 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, zal voor deze opdracht de financiële en economische draagkracht van de aannemer aangetoond worden door passende bankverklaringen.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
3. Een verklaring gebaseerd op de laatste drie beschikbare boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. 1° Opgave van welke werken door de hoofdaannemer en welke werken door welke onderaannemer uitgevoerd zullen worden met opgave voor elke onderaannemer van:2. 2° Opgave van de studie- en beroepskwalificaties van de aannemer (minimaal: werfleider - projectleider en uitvoerend personeel) en alle onderaannemers.3. 3° Opgave van:voor de hoofdaannemer: Drie passende referenties van restauratiewerken aan gelijkaardige gebouwen ten bedrage van minstens EUR 1.000.000 en dit gedurende de laatste vijf jaar. De relevantie wordt door de aanbestedende overheid beoordeeld op basis van de inhoud en de omvang van de referenties.De referenties dienen minimaal volgende gegevens te vermelden:- bewijs van goede uitvoering door opdrachtgever- een omschrijving van het project en relevantie van de ingediende referentie- oplijsting van de specifieke werkzaamheden- relevante foto('s) van het eindresultaat,- bewijs en datum van voorlopige of definitieve oplevering- vermelding gunnings- en aannemingsbedrag excl. BTWvoor alle onderaannemers: een referentielijst van werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar4. 4° De aannemer dient minstens 3 onderaannemers per discipline voor te stellen bij de aanbesteding en het engagement dat er met één van deze drie zal gewerkt worden. Deze onderaannemers worden aan dezelfde selectiecriteria onderworpen als de hoofdaannemer. 5. 5° Opgave van, desgevallend, het ISO-certificaat of het VCA-attest van de inschrijver

Eventuele minimumeisen:
1. - juiste benaming en adres, BTW-nummer
- gegevens inzake erkenning
- opgave, desgevallend, van het ISO-certificaat of het VCA-attest van de onderaannemer
De aanstelling van andere onderaannemers dan deze die bij de offerte opgegeven worden, is onderhevig aan de schriftelijke en expliciete goedkeuring door het opdrachtgevend bestuur. Die andere onderaannemer moeten minstens over dezelfde kwalificaties beschikken als de onderaannemer die bij de
offerte vermeld werd.
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-17 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-17
Plaatselijke tijd: 12:00
Adres: Stadhuis, Stad 40, 3930 Hamont-Achel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 16/04/2021 om 09.00De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-26

Annonces similaires du BDA :