De Vlaamse Waterweg Nv

Levering en installatie van een dual head multibeam echosounder aan boord van dienstvaartuig Peilerke.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De Vlaamse Waterweg nv
Postadres: Havenstraat 44,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Steven Van Lier
E-mail: regio.west@vlaamsewaterweg.be
Internetadres(sen): www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=405036


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering en installatie van een dual head multibeam echosounder aan boord van dienstvaartuig Peilerke. 
Referentienummer: De Vlaamse Waterweg-ARW-21-010-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 38290000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de levering, installatie aan boord van dienstvaartuig 'Peilerke' en in dienststelling volgens de eisen van De Vlaamse Waterweg NV van een dual head multibeam echosounder inclusief alle benodigde componenten. En bijkomend het jaarlijks onderhoud van het systeem tijdens en desgevallend na de waarborgperiode.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaams Gewest
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de levering, installatie aan boord van dienstvaartuig 'Peilerke' en in dienststelling volgens de eisen van De Vlaamse Waterweg NV van een dual head multibeam echosounder inclusief alle benodigde componenten. En bijkomend het jaarlijks onderhoud van het systeem tijdens en desgevallend na de waarborgperiode. 
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht van het voorwaardelijk gedeelte 'jaarlijks onderhoud van het systeem na de waarborgperiode' geldt voor de duur van 1 kalenderjaar en wordt stilzwijgend verlengd met een termijn van 1 kalenderjaar. De volledige looptijd (incl. verlengingen) is beperkt tot 4 kalenderjaren. De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht niet te verlengen zonder enige vorm van schadevergoeding. De niet-verlenging wordt aan de opdrachtnemer meegedeeld tenminste 60 kalenderdagen voor het verstrijken van de looptijd. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers tonen hun economische en financiële draagkracht aan door overlegging van het volgende document:- het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's. De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan door overlegging van de volgende documenten:- een lijst van de leveringen die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren;o om voor selectie in aanmerking te komen, moet de inschrijver minstens 3 referenties met een individuele waarde van 100.000 euro (excl. BTW) kunnen aantonen. De lijst bevat minimaal 3 leveringen van de afgelopen 3 jaar waarbij tevens de installatie van een MBES-systeem was inbegrepen, gestaafd met een attest van goede uitvoering.De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-26 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-26
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Merelbeke

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
- uitvoeringstermijn : zie bestek- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.- Bij toepassing van art. 42, §1, 2° Wet 2016 heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIA E-TENDERING.Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar ophttp://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-22

Annonces similaires du BDA :