Regionaal Ziekenhuis H. Hart Leuven Vzw

Raamovereenkomst voor de vernieuwing van technieken op de verblijfsafdelingen van het ziekenhuis



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Regionaal ziekenhuis H. Hart Leuven vzw
Postadres: Naamsestraat 105,BE-B-3000 Leuven
Contactpersoon: Mevrouw Irouchka Moyersoen
Tel: +32 16209765
E-mail: Irouchka.moyersoen@hhleuven.be
Internetadres(sen): http://www.hhleuven.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de vernieuwing van technieken op de verblijfsafdelingen van het ziekenhuis 
Referentienummer: 2021.025
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45332400
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat het leveren, plaatsen en aansluiten van enerzijds bekabeling en elektriciteit (perceel 1) en sanitaire werken (perceel 2) anderzijds.
Onderhavige inschrijver zal de werken uitvoeren, volgens de uitvoeringsplanning van de bouwheer (het Heilig Hart ziekenhuis Leuven) en het laten keuren en bedrijfsklaar opleveren.
Tijdens de uitvoering van de werken wordt deze planning door de uitvoeringscoördinator (aangeduid door de inschrijver) aangepast in overleg met de verschillende aannemers en de bouwheer.
Periode van de werken:
A6: 1 juni tot 30 september 2021
A5: 1 juli tot 31 augustus 2021
Zie ook bijlage D: uitvoeringsplanning (=richtplanning)
De werken op de afdelingen A4, A3 en A2 zullen in de aansluitende zomers worden uitgevoerd.
A4: zomerperiode 2022
A3: zomerperiode 2023
A2: zomerperiode 2024
De exacte data worden samen met de meetstaat tijdig gecommuniceerd.
.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Technieken 1 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Regionaal ziekenhuis H. Hart Leuven vzw, Naamsestraat 105 te B-3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Toelichting betreft Elektriciteitswerken: - Databekabeling en glasvezelbekabeling - Sterkstroom: vanuit het bestaande elektrisch bord naar de kamers (incl. stopcontacten en verlichting) 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-06-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-09-30
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Technieken 2 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Regionaal ziekenhuis H. Hart Leuven vzw, Naamsestraat 105 te B-3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Toelichting betreft natte technieken: - CV leidingen incl. aftakkingen naar de kamers - Sanitaire leidingen incl. aftakkingen naar de kamers  - Sanitaire toestellen in nieuwe badkamers (incl. aansluiten aan- en afvoer) 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-06-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-09-30
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest (*) / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.(*) winst voor belastingen en interest: indien er een verlies is, dient dit bedrag van een min-teken te worden voorzien.2. De kandidaat zal een verklaring indienen met betrekking tot de totale omzet van het bedrijf over de laatste drie boekjaren.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze Z-score score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8. De Z-score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.
Wanneer de score lager is, is een expliciete verklaring van de boekhouder / revisor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht. De financiële diensten van de ziekenhuizen, zullen aan de hand van deze verklaring oordelen, of de ondernemer al dan niet verder kan weerhouden worden.
In voorkomend geval dient de boekhouder / revisor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven én zal de aanbieder toch een borg van 10% (ipv. 5%) stellen gedurende de looptijd van de overeenkomst .
De Aanbestedende Overheid heeft, bij vaststelling van een lagere Z-score dan 1,8 tijdens de looptijd van het contract, steeds de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos en met een nader af te spreken einddatum te verbreken en dit zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn.
2. Gevraagde jaarlijkse omzet is minimaal dubbel zo groot als de raming van het dossier.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.2. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 certificaten.
Vereiste erkenning: Klasse 3 = tot 500000 EUR =>
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-19 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-07-18
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-19
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 02/04/2021Het is noodzakelijk dat de kandidaat inschrijvers zich van de huidige situatie vergewissen om een zo juist mogelijke inschatting te kunnen maken van de te leveren prestaties.Tijdens dit plaatsbezoek krijgen de kandidaat inschrijvers ook de mogelijkheid om vragen te stellen.Gelieve voor dit plaatsbezoek contact op te nemen met Bart Marivoet op het volgend mail adres bart.marivoet@hhleuven.be.De inschrijver heeft tijdens het plaatsbezoek voldoende mogelijkheid zich te vergewissen van de huidige situatie en kan zich aldus niet beroepen op onvoldoende kennis bij het indienen van zijn offerte.Eventuele fouten in de meetstaat worden ten laatste 2 werkdagen na het plaatsbezoek schriftelijk en onderbouwd gemeld aan de aankoopdienst en technische dienst (irouchka.moyersoen@hhleuven.be; ann.everaerts@hhleuven.be; bart.marivoet@hhleuven.be)Het plaatsbezoek zal op 2 april 2021 plaatshebben en is opgedeeld volgens percelen en in 2 sessies om iedereen de kans te geven aanwezig te zijn:- Perceel 1 : 9u op 2 april 2021 - Perceel 2 : 11u op 2 april 2021 - Perceel 1 : 13u op 2 april 2021 - Perceel2 : 15u op 2 april 2021 Wat betreft de afdelingen A4,A3 en A2 zal de meetstaat en planning aangeleverd worden enkele maanden voor de werken. De gegunde inschrijver zal telkens een plaatsbezoek doen voor die afdelingen om zich te vergewissen van de situatie, waarbij dezelfde regels gelden als hierboven vermeld.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Leuven
F. Smoldersplein 5, BE-3000  LEUVEN

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-19

Annonces similaires du BDA :