Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: fast forward architects bv-bvba
Postadres: Fabrieksstraat 11,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: arch. Dries Knaepkens
E-mail: dries.knaepkens@ffwarch.eu
Internetadres(sen): www.fastforwardarchitects.eu https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=404509
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
STLUT_verbouwen berging tot klaslokalen Referentienummer: FFW-P268-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45214200
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
GVBS Sint-Lutgardis te Ganshoren verbouwt bergruimtes tot klaslokalen. De belangrijkste elementen van dit werk zijn; 13 nieuwe dakvlakramen, nieuwe elektriciteit en verlichting, nieuwe vloeropbouw, enkele (voorzet-)wanden, verlaagd plafond. De toegang tot de werf dient aan de buitenzijde van het gebouw georganiseerd te worden d.m.v. een stellingtrap en bouwlift.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Ganshoren
II.2.4. Beschrijving
GVBS Sint-Lutgardis te Ganshoren verbouwt bergruimtes tot klaslokalen. De belangrijkste elementen van dit werk zijn; 13 nieuwe dakvlakramen, nieuwe elektriciteit en verlichting, nieuwe vloeropbouw, enkele (voorzet-)wanden, verlaagd plafond. De toegang tot de werf dient aan de buitenzijde van het gebouw georganiseerd te worden d.m.v. een stellingtrap en bouwlift.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-06-28
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-10-29
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie administratief bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie administratief bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-23 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-23
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank voor Eerste Aanleg
Poelaertplein 1, BE-1000 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank voor Eerste Aanleg
Poelaertplein 1, BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank voor Eerste Aanleg
Poelaertplein 1, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-18