Stad Oostende

Raamovereenkomst voor het ontwerp van een concept en de uitvoering van kerstverlichting en -decoratie in Oostende voor de winterseizoenen 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Oostende
Postadres: Vindictivelaan 1,BE-8400 Oostende
Contactpersoon: Mevrouw Anja Gregorius
Tel: +32 59258370
E-mail: overheidsopdrachten@oostende.be
Internetadres(sen): www.oostende.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het ontwerp van een concept en de uitvoering van kerstverlichting en -decoratie in Oostende voor de winterseizoenen 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026 
Referentienummer: 280.D.050
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 51110000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4 (van de oorspronkelijke publicatie)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-15


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.1.5
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Inlichtingen inzake onderhandeling (enkel voor mededingingsprocedures met onderhandeling)
In plaats van:
Niet aangevinkt: De aanbestedende dienst behoudt zich het recht voor de opdracht te gunnen op basis van de initiële inschrijvingen zonder onderhandelingen te voeren.
Te lezen:
Wel aangevinkt (zie selectieleidraad): De aanbestedende dienst behoudt zich het recht voor de opdracht te gunnen op basis van de initiële inschrijvingen zonder onderhandelingen te voeren.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Extra info inzake ondertekening
In de selectieleidraad staat het volgende vermeld:
De individuele handtekening van de kandidaat wat betreft de aanvraag tot deelneming, is niet vereist. Dit is evenmin het geval voor het UEA (zie hiervoor). Beide voormelde documenten kunnen niettemin, op het ogenblik van het opladen op het elektronisch platform op een globale manier getekend worden op het indieningsrapport dat samen gaat met de aanvraag tot deelneming. Als de ondernemer van deze mogelijkheid geen gebruik maakt, moet het UEA opnieuw worden bijgevoegd en globaal ondertekend naar aanleiding van het indieningsrapport van de offerte.
Wij verwijzen hiervoor naar artikel 42 §2 eerste lid van het KB Plaatsing van 18 april 2017.
Door een probleem met e-Tendering kan het indieningsrapport van de aanvraag tot deelneming niet ondertekend worden. Indien u als kandidaat toch wenst om het UEA in deze fase reeds rechtsgeldig te ondertekenen, dan kan dit gebeuren via een programma zoals Adobe Reader dat ook toelaat om met eID te tekenen. Onderstaande link geeft hierover meer uitleg:
https://eid.belgium.be/nl/faq/hoe-onderteken-ik-een-document-elektronisch-met-acrobat-reader-dc
U dient in dit geval de elektronische handtekening te plaatsen onder Deel VI: Slotverklaringen van het UEA.

Annonces similaires du BDA :