Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels / Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=403811
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van gordijnen op alle campussen van UZ Leuven Referentienummer: UZ Leuven-P6941-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39515000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Teneinde te kunnen beantwoorden aan de continue en desgevallend dringende behoeftes wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van raamovereenkomst met 1 inschrijver conform artikel 43 van de wet overheidsopdrachten van 17 juni 2016.
Het voorwerp van de opdracht betreft:
plaatsen en leveren van overgordijnen, separatiegordijnen, rolgordijnen, lamellen en toebehoren.
Deze raamovereenkomst moet toelaten om binnen korte termijn opdrachten te gunnen voor bepaalde behoeften en producten tegen de voordeligste voorwaarden en dit volgens de meest recente ontwikkelingen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: De opdracht vindt plaats op de verschillende campussen van UZ Leuven:- Campus Gasthuisberg: Herestraat 49, 3000 Leuven- Campus Sint-Rafaël: Kapucijnenvoer 33, 3000 Leuven- Campus Pellenberg: Weligerveld 1, 3212 Pellenberg
II.2.4. Beschrijving
Het plaatsen en leveren van overgordijnen, separatiegordijnen, rolgordijnen, lamellen en toebehoren.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-01 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:- klik op de link in afdeling I.3) van deze publicatieOF- stuur een mail naar: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-09