Stad Roeselare

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Ontwerpen en bouwen binnen project "Horizon 2025" van een uitkijktoren in het Bergmolenbos



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Roeselare
Postadres: Botermarkt 2,BE-8800 Roeselare
Contactpersoon: De heer Erik Roggen
Tel: +32 51262320
E-mail: erik.roggen@roeselare.be
Internetadres(sen): www.roeselare.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Gebouwenbeheer
Postadres: Botermarkt 2,BE-8800 Roeselare
Contactpersoon: De heer Bram Verheyde
Tel: +32 51262343
E-mail: bram.verheyde@roeselare.be
Internetadres(sen): www.roeselare.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Ontwerpen en bouwen binnen project "Horizon 2025" van een uitkijktoren in het Bergmolenbos 
Referentienummer: 364/001-2021
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
II.2.4. Beschrijving
Ontwerpen en bouwen binnen project "Horizon 2025" van een uitkijktoren in het Bergmolenbos 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-10-25
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De betrokken partijen mogen niet onder één of meer van de uitsluitingsgronden als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 en de artikelen 61 tot 63 van het KB van 18 april 2017 vallen.De aanbestedende overheid verifieert de toestand van de Belgische inschrijvers op het vlak van de sociale en fiscale schulden van de betrokken partijen via de Telemarc-toepassingBij de aanvraag tot deelneming moeten hiertoe de volgende stukken gevoegd worden :1° een uittreksel uit het strafregister van maximaal 6 maanden oud van elke betrokken partij:o Dit attest wordt voor Belgische natuurlijke personen uitgereikt door de dienst bevolking of door de politiezone en voor Belgische rechtspersonen door de FOD Justitie (Dienst Centraal Strafregister)o Een buitenlandse betrokken partij dient een gelijkaardig attest toe te voegen van de in zijn land hiertoe bevoegde instantie.2° in het geval van buitenlandse sociale of fiscale verplichtingen, vermeldt de betrokken partij de website waar de aanbestedende overheid de desbetreffende attesten kan terug vinden; indien een dergelijke toepassing niet bestaat, voegt de betrokken partij bij de aanvraag tot deelneming een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid, waarin bevestigd wordt dat voldaan wordt aan de sociale resp. fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land van vestiging.Deze documenten moeten voor elke betrokken partij bij de aanvraag tot deelneming gevoegd worden.In het geval dat de inschrijver een beroep doet op de technische bekwaamheid van derden, geldt eveneens dat deze documenten voor deze derden bij de aanvraag tot deelneming gevoegd moet worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. BekwaamheidDe inschrijver deelt voor elk van de betrokken partijen volgende informatie mee: een korte bedrijfspresentatie met een lijst van het inzetbaar personeel met hun bekwaamheden en een lijst van het inzetbaar eigen materieel.Hieruit moet blijken dat de inschrijver over de nodige bekwaamheid beschikt om de opdracht tot een goed einde te brengen.2. ErvaringDe inschrijver moet ervaring aantonen met het ontwerpen van gelijkwaardige projecten. Met gelijkwaardig wordt dezelfde omvang bedoeld.Hiertoe voegt de inschrijver volgende minimum 3 referenties toe van projecten dewelke hij uitdrukkelijk relevant acht voor deze opdracht, overeenkomstig het model zoals opgenomen in Bijlage B. Bij voorkeur voegt de inschrijver van elke referentie een attest van goede uitvoering, doch dit is niet vereist. 3. Titels en erkenningen

Eventuele minimumeisen:
2. 3 referenties van projecten dewelke de inschrijver uitdrukkelijk relevant acht voor deze opdracht.
3. De Architect die zorgt voor de omgevingsvergunning voegt een bewijs van de inschrijving toe in de Orde van Architecten.
Voor architecten uit andere EU-lidstaten moet aangetoond worden dat de architect in de betrokken lidstaat het beroep van architect mag uitoefenen.
Vereiste erkenning: De aannemer van de werken moet voldoende erkend zijn (categorie en klasse), in functie van het ontwerp dat zal worden voorgesteld.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-12 15:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-05-05
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: pers@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikels 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze brief, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren via een procedure wegens uiterst dringende noodzakelijkheid voor de Raad van State.Overeenkomstig artikels 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij dat u ook een beroep tot nietigverklaring tegen onze beslissing kan instellen binnen een termijn van zestig dagen na onderhavige kennisgeving. Uw vordering moet ingediend worden met een gedagtekend "verzoekschrift tot nietigverklaring" dat door u of een advocaat ondertekend is. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-04

Annonces similaires du BDA :