Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: HeiligHartziekenhuis Lier
Postadres: Mechelsestraat 24,BE-2500 Lier
Contactpersoon: Mevrouw Wendy Blankert
Tel: +32 34913750
Fax: +32 34912346
E-mail: wendy.blankert@hhzhlier.be
Internetadres(sen): http://www.hhzhlier.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - RAAMOVEREENKOMST LEVERING EN ONDERHOUD VAN TOESTELLEN CENTRALE STERILISATIE Referentienummer: 2020-036
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 33100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
I.1.1 Doel aanbesteding
Het doel van de aanbesteding is in Q4 2021 een raamovereenkomst afgesloten te hebben voor het uitvoeren van de Opdracht (die hieronder is omschreven). De raamovereenkomst omvat twee uitvoeringsperiodes: de installatieperiode en direct daarop aansluitend de contractperiode van het onderhoud . Opdrachtnemer bepaalt hoeveel tijd hij redelijkerwijs en aantoonbaar nodig heeft om de transitie succesvol te kunnen doorlopen.
De duur van de opdracht bedraagt 4 jaar m.b.t. de leveringen en 15 jaar m.b.t. het onderhoud van de leveringen binnen deze opdracht.
Het Heilig Hart Lier is op zoek naar een leverancier die naast kwalitatief goede producten een zodanige visie en pro-activiteit bezit, dat onzekerheden gedurende de voorbereiding, realisatie en de looptijd van de overeenkomst vroegtijdig succesvol gemanaged worden en meerwaarde door de leverancier wordt aangetoond. Dit aspect maakt dat de dienstverlening een karakte.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Aankoop, levering en plaatsing van 2 autoclaven, inclusief de afbraak en overname van de huidige toestellen, inclusief onderhoud II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: HeiligHartziekenhuis Lier, Mechelsestraat 24 te 2500 Lier
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
180 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Aankoop, levering en plaatsing van 3 wasmachines en doorgeefsluis, inclusief de afbraak en overname van de huidige toestellen, incl. onderhoud II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: HeiligHartziekenhuis Lier, Mechelsestraat 24 te 2500 Lier
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
180 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een document uitgaande van een erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van de Z scoren (Altman) van de aanbiedende partij. Berekeningswijze in geval van private onderneming: 0,717 x werkkapitaal / totale bezittingen + 0,847 x totaal van ingehouden winsten / totale bezittingen + 3,107 x winst voor belastingen en intrest / totale bezittingen + 0,420 x boekwaarde van de bezittingen / boekwaarde van de schulden + 0,998 omzet / totale bezittingen.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8. De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Er worden minimum 2 en maximum 5 referenties voorgelegd van een gelijkaardige levering en installatie over de laatste 3 boekjaren. Elke referentie vermeldt bovendien volgende gegevens: - Coördinaten (naam opdrachtgever, adres, contactpersoon en telefoonnummer) voor een referentiecheck De referentie moet gaan over een gelijkaardige configuratie in een gelijke orde van grootte als wordt gevraagd in het bestek. Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden en leiden tot een substantiële onregelmatigheid. Indien een inschrijver geen referenties kan voorleggen (vb. beginnende activiteit, andere) dient de inschrijver op straffe van nietigheid een grondige motivatie te geven in de offerte. 2. CE-attest(en) 3. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. De toestellen zijn getest en genormeerd volgens de EN-ISO norm EN-ISO 17665, EN 285 en EN-IEC 61010-2 NEN EN 1005-1 , dit betreft de veiligheid van machinesNEN EN ISO 15883-1 en NEN EN ISO 15883-2 : Desinfecterende wasmachines - deel 1 en deel 2en voldoen aan de geldende wetten en richtlijnen ter zake.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 referenties betreffende de installatie van de toestellen en uitvoering van het onderhoudscontract met tevredenheidsattest.
2. De inschrijver verklaart dat de aangeboden toestellen en toebehoren in zijn gamma over geldige CE attesten beschikken
3. attest wordt toegevoegd
4. De toestellen zijn getest en genormeerd volgens de EN-ISO norm EN-ISO 17665, EN 285 en EN-IEC 61010-2 NEN EN 1005-1 , dit betreft de veiligheid van machines
NEN EN ISO 15883-1 en NEN EN ISO 15883-2 : Desinfecterende wasmachines - deel 1 en deel 2
en voldoen aan de geldende wetten en richtlijnen ter zake.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-06 14:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-04-13
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-08
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen , afdeling Mechelen
Keizerstraat 20, BE-2800 Mechelen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-03