Stad Wervik

Weg- en rioleringswerken Steenakker



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Wervik
Postadres: Sint Maartensplein 16,BE-8940 Wervik
Contactpersoon: De heer Sebastian Hoornaert
Tel: +32 56952130
E-mail: sebastian.hoornaert@wervik.be
Internetadres(sen): www.wervik.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
weg- en rioleringswerken Steenakker 
Referentienummer: WEG 10
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233120
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE253
Voornaamste plaats van uitvoering: Steenakker
II.2.4. Beschrijving
weg- en rioleringswerken Steenakker 
II.2.7. Looptijd
305 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. ? De persoon die in opdracht van de inschrijver het project zal leiden moet de 4 laatste jaren actief zijn als projectleider wegeniswerken. Dit wordt aangetoond op basis van het CV van de projectleider met oplijsting van de geleide werven die bij de offerte dient te worden gevoegd. De Dit kan een reeds afgesloten werf zijn of een werf die reeds 3 jaar geleden is opgestart en waarvan de wegeniswerken nog lopende zijn. Dit project moet als referentie bij de offerte gevoegd worden. 2. ? Een lijst van gelijkaardige werken die door hemzelf en zijn onderaannemer(s) de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. De lijst van gelijkaardige werken, opgegeven door eventuele onderaannemers moet in verhouding staan tot het gedeelte en aard van de werken die ze effectief gaan uitvoeren. 3. ? Specifiek voor groenaanleg dient een lijst te worden toegevoegd met referenties van openbare werken, gelijkaardige van omvang en schaal tijdens de laatste 5 jaar. Deze referenties worden vergezeld van attesten goede uitvoering. Voor elke referentie wordt de contactpersoon bij de opdrachtgever vermeld.

Eventuele minimumeisen:
1. CV van de projectleider met oplijsting van de geleide werven<;
2. een lijst van gelijkaardige werken
3. een lijst met referenties
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) in een klasse overeenkomstig het inschrijvingsbedrag


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-02
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Stadhuis, Raadzaal

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver dient zich vóór zijn inschrijving van de toestand ter plaatse te vergewissen. De opdrachtnemer kan zich niet beroepen op de aard en toestand van de terreinen om een verlenging van de uitvoeringstermijn of een herziening van de opdracht te vragen.De inschrijver wordt dientengevolge geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang der aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t.: ? De algemene coördinatie van de werken;? De inrichting van de bouwplaats.Wanneer de inschrijver van oordeel is dat in dit bestek onvoldoende gegevens aanwezig zijn om een prijs te kunnen bepalen, dient hij zelf in te staan voor het nemen van bijkomende stalen die hem toelaten deze prijs te bepalen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=about_competent&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-01

Annonces similaires du BDA :